Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een onbeschofte asociale bak is dit toch!Echt leip grote boeketten, en een GIGANTISCHE lift waarmee die negen schoten in één keer worden gelanceerd. De breedte is ongekend! Vanaf 60 meter demo-afstand is dit nét fatsoenlijk te bekijken, maar in de straat op 10 meter is dit gekkenwerk. Echt een klasse apart. Dit apparaat moet er toch maar eens komen. Mijn stookmaat heeft me overgehaald om hem niet te kopen dit jaar, maar nu heb ik spijt
![]()
Ligt het aan mij of pruttelt hij in vergelijking met vorig jaar?!
Wat een beest! Echt geweldig. En schoot zo breed! Geweldig bak!
En het hele spulletje staat op de film. Mn zus filmde en kon op flinke afstand staan.
Is het wat om deze achter The Branco te zetten en tegelijk aan te steken? Of wordt dit te rommelig?
Zwaar overdreven dat hij nu zou pruttelen in vergelijking met vorig jaar. Iets trager maar de boeketten knallen nog steeds vrijwel allemaal tegelijk in w-shape.
Inderdaad echt een product die het consumentenvuurwerk naar een hoger niveau brengt. Vooral die heerlijke stijglading die bijna alle 9 tegelijk de lucht in gaan. Net niet allemaal tegelijk want dat is haast onmogelijk, maar je kan het voor 95% at once noemen. En daarna de lekkere burst en de boeketten die enorm hoog gaan. Ik heb deze bak nu zo'n 4 keer gezien dit jaar, maar ik moet zeggen dat de concurrent van Magnum wel beter is. Die boeketten gaan een stuk minder hoog en zijn wat voller door de blinkers. Verder gewoon een dikke topper op de consumentenmarkt!
En de video! Of zoals gezegd, de halve video (luxeprobleem)
Is het wat om deze achter The Branco te zetten en tegelijk aan te steken? Of wordt dit te rommelig?
Idem! Mijn dochter vond de extra doos perfect knutsel materiaal!Kreeg de mega willows nog in een mooie kooi erbij...
Kreeg de mega willows nog in een mooie kooi erbij...