Mega Willows [Compound]

Ik snap altijd niet als cakes/boxen níet deze timing hebben. Gelijke lont, gelijke afstanden van tubes..wat kan er fout gaan?! Nou ja, de minuscule variaties in lanceerkruit dus...en duur tot ontbranden van bombette... Hmm, zo simpel is het dus niet. Ja, best bijzonder dit! Sample quality!

Maar goed als het in samples wel kan dan moet het ook in de productie zo kunnen. Of steken zie hier nog meer tijd in buiten dat extra kruit.. Ja dus.

Samples worden door met meer zorgvuldigheid gemaakt om indruk te maken. Mag EVO nog verzoeken er minder kruit in te doen, El Patron gaat er toch zelf even voor zitten. Dat zie je dus terug in de timing. Als je de lopendebandmedewerkers hebt, die proberen alle kruitmaten wel zorgvuldig te doen, maar op hun snelheid in zo saaie baan krijg je dat zelden zo precies als dit. Tenzij er van de afnemer af genoeg druk op zit dat ze hun schepjes wel zorgvuldig vullen/afstrijken :wink:

Ik vind het maar vreemd, uiteindelijk is het gewoon een keuze of je super kwaliteitn wil of niet zal met kosten te maken hebben.
Profblokken worden ook massa geproduceerd en waarom is daar de timing dan wel altijd goed. In een show neemt een schieter geen genoegen met matige timing. Die Noi-z cake is wel een subliem voorbeeld zoals het moet. Of het gebied van timing is nog ruimte zat voor verbetering bij de importeurs

Ik vertrouw volkomen op EVO, en zij zijn de enige waar de samples altijd overeenkomen met de uiteindelijke productie!

Ik vertrouw volkomen op EVO, en zij zijn de enige waar de samples altijd overeenkomen met de uiteindelijke productie!

Het is meer de fabriek die ook op de 'China filmpjes' gewoon productie schiet. Zelfde als de Pangu producten en zo zijn er meer importeurs uit Europa die uit dezelfde fabriek halen.

Wat een prachtding. Ben benieuwd hoe 'ie in december gaat, hopen op net zulke gekheid als het eerste jaar van de Visions of Ecstacy.

Hele dikke bak. Hoef je zelf ook niet meer te klooien met een w-shape plankie te timmeren etc. Gemakt dient de mens.

Gewoon een unieke bak, 3x3 schoten tegelijk, alleen t geluid van het lanceren van de bombettes alleen al.
Erg gaaf concept, en zelf denk ik wel een kanshebber voor cakebox van het jaar.

Het is meer de fabriek die ook op de 'China filmpjes' gewoon productie schiet. Zelfde als de Pangu producten en zo zijn er meer importeurs uit Europa die uit dezelfde fabriek halen.

Krekel filmpjes die geen krekel filmpjes meer zijn? Waar gaat het heen met de mensheid !

Alle gekheid op een stokje , dit is natuurlijk wel zoals het hoort. "what you see is what you get". :handsup:

Lijstje begint steeds meer vorm te krijgen, deze heeft ook een plek gekregen, erg dik, 9 schoten tegelijk, lucht continu gevuld, alles in W-shape echt een topper!

Hopelijk worden we niet bedrogen met zulke prachtige filmpjes! Op de gok deze ook genomen. Laten we hopen dat hij net zo presteerd de 31e :)

We gaan het zien vergeet ook niet dat het weer ook meespeelt in de filmpjes is het altijd ideaal weer bijna geen wind vorig jaar was drama

31 dec / 1 jan , graad of 7, geen windkracht 2 , 3 aan de kust en overdag helder zonnig weer.
Doet deze bak 't prima.

Ik vind hem prachtig maar wacht dit jaar even af hoe de straatfilmpjes er uit zien. Ziet er veelbelovend uit

Back
Bovenaan