Mega Vuurwerk Leeuwarden

hi beste gerrit als eerste nog de allerbeste wensen!!
dit jaar is de webwinkel het hele jaar dicht geweest. hoe gaat dat aankomend jaar? bestellingen worden weer een jaar doorgeschoven neem ik aan? graag even een update over het hoe en wat? ik had al een een pb gestuurd maar ook geen antwoord op gehad. graag hoor ik van je.

Goedenavond Gerrit, ook nog de beste wensen!
Had je ook al een berichtje gestuurd over hoe om te gaan met de doorgeschoven bestelling. Zou ook graag een terugkoppeling willen hebben, hoe het dit jaar afgehandeld gaat worden.

Precies!

Ik heb nog een doorgeschoven bestelling staan. In het begin van het jaar nog een berichtje gedaan, maar tot op heden nog geen reactie terug gehad. Ik hoop dat mijn bestelling nog opgehaald kan worden..

Precies!

Ik heb nog een doorgeschoven bestelling staan. In het begin van het jaar nog een berichtje gedaan, maar tot op heden nog geen reactie terug gehad. Ik hoop dat mijn bestelling nog opgehaald kan worden..

Hallo,

Stuur mij even je bestelnummers.

Gerrit

nu bovenaan de site, deze melding

LET OP! U KUNT ALLEEN VIA ONZE FACEBOOK PAGINA DE ARTIKELEN VINDEN DIE BESCHIKBAAR ZIJN! FACEBOOK PAGINA: MEGA VUURWERK . ER KAN NIETS OP OF VAN DEZE WEBSITE BESTELD WORDEN!

www.mega-vuurwerk.nl

onderaan openingstijden ed 2022

Lol, okeeeee, ik kwam voor 't eerst in jaren weer op die site, dacht icm 2022 info dat die melding ook nieuw was. Sorryyyyy

Het is jammer dat Gerrit, buiten zijn schuld om, de afgelopen periode zoveel tegenslag heeft gehad. Ik heb hier jaren, met volle tevredenheid, heel wat kilo’s aan vuurwerk gekocht. Ik hoop dat hij volgend oud en nieuw weer een freakactie op kan zetten. Dan ben ik zeker weer klant.

Gerrit heeft zn site bijna weer up to date zag ik. Bestellen is echter nog niet mogelijk. Dit zal vast niet lang meer duren...

Back
Bovenaan