Mega Vuurwerk Leeuwarden

Wat blijft dit toch een sfeervolle winkel! Alles prachtig uitgestald. Was gezellig druk, maar door de grote groep personeel liep het heel soepel. Gerrit bedankt voor de goede service!

Groot gemis, helaas maar 1x geweest toen er nog freak acties waren maar dat bleek direct het laatse jaar. Enorm mooie winkel, lachen lui achter de balie en je vuurwerk (als je genoeg bestelde) werd op een pallet voor gereden met een vorkheftruck. Geniaal lomp.

Gerrit leren kennen als klein mannetje... geloof 2015/2016 voor het eerst. De afgelopen jaren al voor enkele duizenden euro's hier gehaald. Het ene jaar wat minder, het andere jaar wat meer. Gerrit zelf is een enorme liefhebber van vuurwerk, het zit helemaal in hem, en bovenal een man van zijn woord. Hij staat altijd klaar voor de klant en probeert ook altijd mee te denken. Niks anders dan dik tevreden over hem! Doet geen freakacties meer, maar je kan altijd met een vraag terecht en indien er iets mogelijk is ben je altijd op de 29ste, 30ste of 31ste welkom!

Ik ben er ook een keer geweest, maar zo klein was/is Gerrit toch niet ... :d ;)
Fantastische freakacties, helaas bleek mijn 1e keer Leeuwarden ook de laatste keer. Geloof meteen dat je hier nog prima terecht kan.

Ik ben hier, tot het moment dat Gerrit op alle mogelijke manieren werd tegengewerkt door de ambtenaren molen, diverse jaren geweest. Hij had toen nog scherpere aanbiedingen dan Outlet en had regelmatig zelfs aanbiedingen waarvan je dacht, daar moet geld bij. Service staat/stond hoog in het vaandel bij hem. Ik mis de freakacties van hem 🄲

Back
Bovenaan