Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling ter overname

bestelling ter overname

Een klant wil graag zijn bestelling ter overname aanbieden.
Het is een mooie bestelling met diverse kleine cakes maar ook final fate, junks,cakeboxen,
kometenbomben van funke, klein spul, cat1 spul, vulcan art. enz.
Het is wel een bestelling die in Oisterwijk opgehaald moet worden.
Totaal bedrag is € 490,- zijn ook veel spullen die vroeg in het jaar besteld zijn dus met mooie kortingen gekocht. als er interesse is graag mailen naar [email protected]
Voor zover wil de klant graag zijn aankoopbedrag terug hebben maar een evt mooi bod wil ik ook aan hem doorgeven.
1 Startrooper,1 crazy three,1 harcore 4,1 sandstorm,1 unabomber,1 blue bomb,4 tripping skyflyer,5 aftershock color insanity,4 red alert,1 final fate, 1 dakaota (2 stuks),10 mega korsar,7 juinks,3 super vampire,3 tornado sunflower,2 mi flai haai,5 sylverster fountains,3 familie suprise,1 supershock rockets,1 blak cobra 95 box,1 black cobra 120 box,1 importent pyro show,5 happy stars,3 pili crackers,5 granata,5laser sticks,5stroboscope,5 chainthunder,5 electric flowers,5 spinning grenades,1 popcorn fountain,2 wheels of fortune,5 lady crackers,1 cracker fountains funke,2 kometenbomben funke

kometenbomben

kometenbomben

De kometenbomben staan weer in de shop

er is een probleem met de cracker fountains, vanaf vandaag kon ik de spullen inkopen en de crackerfountain was meteen uitverkocht (er was heel weinig geleverd bij lesli)
Ik heb 1 karton gekregen en dat is te weinig
Ik probeer nog in de data base de orders erbij te halen waar deze inzitten en het dan voor de afhaaldagen nog te regelen (anders wordt het terplekke bij het afhalen geregeld)

Pijnacker

Pijnacker

Beste vuurwerkliefhebbers, nieuwe klanten kunnen in de webshop van Pijnacker niet meer bestellen alle afhaalmomenten zitten vol.
Wel kan er op een bestaand account nog bijbesteld worden.
Nieuwe klanten kunnen wel vanaf volgende week donderdag als de winkel open is langskomen
om via de winkel een voorbestelling te doen. we kunnen dan kijken waar er nog bestellingen bij kunnen. Roosendaal en Oisterwijk is nog wel plek.
Groet Jo.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ik lees op meerdere plekken dat de " grote crackling ballen" niet meer verkocht mogen worden dit jaar. Echter zie ik ze op de site van haokan nog steeds gewoon staan( Vulcan Cannon Ball ) . Deze zijn al bested door mij maar worden deze dit jaar wel gewoon uitgeleverd?

Ik lees op meerdere plekken dat de " grote crackling ballen" niet meer verkocht mogen worden dit jaar. Echter zie ik ze op de site van haokan nog steeds gewoon staan( Vulcan Cannon Ball ) . Deze zijn al bested door mij maar worden deze dit jaar wel gewoon uitgeleverd?

Ik vind het ook vreemd, GBV-Weco roept dat wel, alleen geen enkele andere importeur is er mee gestopt zover ik weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan