Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
sorry dreigen? ben je wel lekker?
moet je toch eens leren lezen.
als ze zeggen dat er een megasale komt is het toch niet zo moeilijk om een datum neer te zetten?
anders moet je niet over een megasale beginnen.
en ben al jaren klant bij ze en klanten geven feedback maar dat mag volgens jou niet.....
het is wel degelijk een passief agressieve post...Jo heeft aangegeven dat ergens in juni een megasale komt. Het is aan hem wanneer hij de datum bekend maakt. Het is niet zo dat de hele wereld zich aan moet passen aan wat jij wilt![]()
ze hoeven zich helemaal niet aan te passen aan mij...ik zeg alleen wat ik er van vind...
volgens mijn is dit een vrij land(nog wel).
als je dit al aggressief vind kunnen we beter allemaal ons mond houden..
dacht dat dit een forum was waar je je mening mag geven en die geef ik ook...maar he niks verkeerd zeggen over haokan hoor want dan dan valt de halve wereld over je heen.
Zeker. Alleen vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor jou. Als je een mening geeft kan iemand anders er op reageren. Hier laat ik het verder bij. Hopelijk voor je komt haokan snel met nieuws zodat jij weer wat mooi vuurwerk aan je collectie kunt toevoegen![]()
Mooie prijzen!! Was eigenlijk de bedoeling om nieuwe producten af te wachten, maar toch maar weer wat gekocht haha