Mega Mini [Uitloop]

naja.. de meeste weten inmiddels mijn mening over tails bakken..(kijk terug in het "Ram" topic)..

en bij deze blijf ik lekker bij deze mening...! Na de demo van gister ben ik nog meer overtuigd dat tailsbakken niks voor mij zijn!

Laatst weer geschoten hier op de demo en zij was weer de schoonheid van de avond! Echter ben ik er bijna zeker van dat het om twee exemplaren van vorig jaar ging vanwege de late levering. Denk wel dat ik deze er dit jaar weer bij haal, omdat het gewoon een rammer is.

Filmske van zaterdag, het mooist in HD:

Nou ik ben anders heel boos op china red.
Ze hebben hem aangepast en dat einde is waardeloos.
Vorig jaar was die geweldig en dan ons nu bedonderen aangezien ze denken dat we het toch wel kopen.

Nou ik ben anders heel boos op china red.
Ze hebben hem aangepast en dat einde is waardeloos.
Vorig jaar was die geweldig en dan ons nu bedonderen aangezien ze denken dat we het toch wel kopen.

Dat word niet meer kopen.
Oplichters, beetje het mooie nu aanpassen

Ach "het komt wel goed schatje". Om nu boos op een bedrijf te zijn, omdat een cake een mindere finale SCHIJNT te hebben. En dan te beweren dat ze dit met opzet aangepast hebben en ze hierdoor oplichters te noemen lijkt mij niet gepast. Oke in het filmpje voor die van mij ziet hij er inderdaad minder uit, maar dit is een enkele cake of dit dan bij allen zo is is niet te zeggen. Ook durf ik zeker te zeggen dat de mannen achter China Red dit echt niet met opzet zullen "aanpassen" om zo lekker hun klanten geld uit de zakken te kloppen voor troep. Ik begrijp je punt dat het een slechte zaak is dat de kwaliteit achteruit lijkt te zijn gegaan, maar of ze er ook wat aan hadden kunnen doen weet ik niet.

Leuke pot naar mijn mening! Ik had deze als opwarmer om half 11 afgestoken, en iedereen alvast vertelt dat ik er nog 1 had die veel gekker was (mega maxi). Bij deze waren de reacties al heel goed, en iedereen werd heel nieuwschierig naar zijn grote broer.

Geweldig ding! Heerlijke snelheid, vuurt ruig en laatste strakke salvo's maken hem helemaal af. Volgend jaar duimen voor z'n grote broer.

Erg leuke pot! Had de nieuwe versie (althans, die met 2 crackling salvo's als finale i.p.v. 6 salvo's), maar dan nog steeds wel een succesnummer deze Mega Mini.

Beviel inderdaad erg goed.

Had een beetje mijn twijfels over deze bak, aangezien het alleen maar tails zijn. Maar die twijfels zijn definitief weg. Bedankt Edwin voor het aanraden!

Volgend jaar weer! En misschien zijn grote broer ook nog wel!

Ik had er dit jaar weer een , het tempo was goed en de cake bleef goed staan. De wind was niet echt een factor want alles ging goed de lucht in. Het enige is , is dat de Mega Maxi gewoon leuker is.

Zeer leuke cake! Met een mooi schiettempo, niet te snel en niet te langzaam!
Hierbij mijn video bijdrage van deze cake:

+ http://www.youtube.com/watch?v=j_DpJYytAwY&list=UUN9BuG417a55-2jw2aN20dg&index=1" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=j_DpJYytAwY&list=UUN9BuG417a55-2jw2aN20dg&index=1"> http://www.youtube.com/watch?v=j_DpJYytAwY&list=UUN9BuG417a55-2jw2aN20dg&index=1" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gisteren op de demo per stuk geschoten en per 2.
Was een slechte versie van deze cake helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan