Mega Mini [Uitloop]

Bram95 snap jij waarom men toch deze film aan ons laat zien? Ik bedoel de mini kennen we. Als men hem achterwegen hadden gelaten, had dat niet zoveel uit gemaakt.

Het was me niet eens opgevallen dat hij een klein beetje anders was op het filmpje. Ik vind het verschil nihil evenals de prijsstijging. Bovendien liggen de bunkers nog vol met de versie van vorig jaar, als er al verschillende versies zijn want een china filmpje wil nog wel eens verschillen met werkelijke productie. Kortom snap de commotie niet echt.

prijs is bijna zelfde als vorig jaar
door een hogere dollar koers en productie kosten
zijn wij genoodzaakt hem 2 euro duurder te maken

gr kees

Laatst bewerkt:
24,95 dus? Of is die vorig jaar onder de prijs verkocht en was die elders al 26,95?

Er staat bijna zelfde prijs als vorig jaar dus geen 24.95 maar 26.95 dat is bijna dezelfde prijs alleen 2.- euro duurder.

Na een mail naar China als antwoord dat de chemische samenstelling, voor de CE, van de Mega Mini exact hetzelfde is als vorig jaar en dat er waarschijnlijk met het gefilmde artikel bij de productie fouten gemaakt zijn.
De batchtesten waren wel goed dus die producten deden wat ervan verwacht werd.

Het blijft handwerk en een paar rijtjes tubes verkeerd in een cake van 96 schoten plakken is dus altijd mogelijk.
Zodra ze in Nederland zijn gaan wij het nogmaals bekijken.

Er staat bijna zelfde prijs als vorig jaar dus geen 24.95 maar 26.95 dat is bijna dezelfde prijs alleen 2.- euro duurder.

Niet ***lig naar jou bedoelt Frits maar 2 euro duurder op dat bedrag noem ik niet ''bijna de zelfde prijs'' en als je het in procenten bekijkt is het een prijs stijging van maar liefst 8%! En het verleden heeft ons tot nu toe vaker geleerd dat er bij wel kan en er af niet :sad: Maar laten we maar weer ontopic gaan. Want daar is dit topic voor.

Frits, bedankt voor het antwoord. Zoals ik al aangaf was de prijs mijn punt niet, ik betaal liever twee euro meer voor een goed product. Mooi om te horen dat er niks veranderd is als het goed is!

Niet ***lig naar jou bedoelt Frits maar 2 euro duurder op dat bedrag noem ik niet ''bijna de zelfde prijs'' en als je het in procenten bekijkt is het een prijs stijging van maar liefst 8%! En het verleden heeft ons tot nu toe vaker geleerd dat er bij wel kan en er af niet :sad: Maar laten we maar weer ontopic gaan. Want daar is dit topic voor.

De meeste China prijzen zijn ruim 10% gestegen dus dit valt in mijn ogen best mee.

Misschien hadden we hem vorig jaar gewoon €27.50 moeten maken dan had iedereen het ook een mooi product gevonden voor dat geld.

Hij viel hier goed in de smaak afgelopen oudjaar maar toen hij klaar was vloog hij spontaan in brand en fikte helemaal op. Best handig dat sommige potten zichzelf opruimen dat scheelt bij de schoonmaak weer :P Dit jaar gaan we voor de MEGA!

Ai, strakheid is er beetje uit bij die laatste salvo's. Kan natuurlijk een maandagochtend Chineesje mee bezig zijn geweest. Dat even door de vingers kijkend, is 'ie toch weer zo als vorig jaar qua salvo's; of was dit nog restant 2011 batch?

Volgens mij zijn dit gewoon producten van vorig jaar die geschoten zijn. Beetje toevallis als alleen de oude producten er al zijn.

Hij gaat iig identiek. Wel zijn die laatste salvos echt de weg kwijt. Zit een stuk rode en groene kometen is waar de rode de groenen ingehaald hebben:s.. ook vind ik de Crackling in die salvos niet lekker er uit spuwen...

Ik neig toch steeds meer naar de Mega Maxi; deze Mega Mini heeft enkel groen en rood terwijl bij de grote broer een heel gamma aan kleuren voorbij komt.

Ik neig toch steeds meer naar de Mega Maxi; deze Mega Mini heeft enkel groen en rood terwijl bij de grote broer een heel gamma aan kleuren voorbij komt.

vergeet de prijs van de maxi niet he:D Als de keuze 1 op 1 is dan was hij vrij makkelijk.. helaas moet je ook even rekening houden met een verdubbeling in het bedrag.

Mwa ik had meer verwacht vqn deze cake.
Hij is leuk hoor ..dat zeker.
Maar tog had ik um breder en hoger kwa uitwerking verwacht.

Oja was gewoon een 2012 productie cake.
Ano verkocht vorrigjaar nog niet een China Red.
En het product kwam geeoon uit hin (nu al) gevulde bunker.
Btw de 25grams cake's heeft geen een importeur nog echt binnen.
Komt om dat de overheid nog al laat was met het bekend maken / vrijgeven van de nieuwe regeling.

Back
Bovenaan