Mega Mine [Uitloop 2023]

Heb er een karton van aangeschaft maar wat een vet ding zeg! Net één geprobeert echt een toppertje!

Twee van geschoten en bij beide ging 1 van de 7 schoten horizontaal/diagonaal. Linke dingen. Had afkeur moeten zijn..

Deze werd de afgelopen dagen goed verkocht, en er kwamen een hoop mensen terug na er eentje afgestoken te hebben. Klagen? Nee hoor. Inslaan!

In totaal 8 van deze (of de omlabeling) gehad, allemaal gingen gewoon de lucht in. Als je hem niet vastzet kan die wel gaan dansen.

Hele gave dingen.12 gekocht en ze gingen allemaal perfect.Toen ik ze de eerste keer in
de handen had, dacht ik wel ff wat een mega potten.
Echt mooi spul dit jaar zeker weer.
20221230_131036.jpg

Wat een gave dingen dit zeg!

Ze mogen van mij een stuk kleiner/ gewoon niet groter maken dan de tubes hoog zijn zodat er volgendjaar meer in mijn kofferbak passen :p

Was echt verbaasd over deze dingen, ze zijn wel lomp groot inderdaad. Maar wat een geweld schiet eruit haha, harde burst die ik niet verwacht had. Volgend jaar toch maar een paar karton van bemachtigen :)

Niet gekocht, maar in de etalage bij Huisman viel maar weer op hoe groot dit ding is. De uitwerking is top, mooie films hier, toch jammerlijk dat we deze niet meegepakt hebben.

Viel bij ook op in de etalage hoe groot ze zijn. Mensen die een karton hebben gehad zullen wel een flinke doos hebben gehad:bonk: Zat te twijfelen om er tijdens het afhalen wat van mee te nemen, niet gedaan, nu tog wel een beetje spijt. Komend jaar dan maar.

Back
Bovenaan