Mega Maxi [Uitloop 2023]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY5471
Artikelnaam: Mega Maxi
Bruto Gewicht: 3 kg
Netto Kruitgewicht: 461 gram
Aantal schoten: 192 schoten
Effectomschrijving: Supermooie peacock (stars, crackling tail - red, green, yellow, purple, gold
Tube diameter: 12 mm.
Kooi: Nee
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 12 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 59,50

mega_maxi.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:

Video van februari 2020 van China Red. Ik verwacht dat dit de product-video is van de teruggekeerde Mega Maxi!

Blij dat deze weer terug is, altijd een erg gave cake geweest. De beelden zien er iig weer top uit.

Blij toe dat deze cake weer terug is in het assortiment. Heeft altijd mijn aandacht getrokken, maar nog nooit in de collectie gehad. Deze moet er toch eens bijkomen!

Heel gaaf dat deze weer op de markt komt. Was toen der tijd echt een parel. Ben benieuwd of deze cake dat in 2020 ook gaat waarmaken.

Huh, peacock? Dit is geen peacock maar z-shape, net zomin als die ene box geen v-shape is... Misschien toch ns huiswerk qua shapes doen bij CR :D

Magoe, was dikke topper en als die film productie is gaat hij de reputatie weer helemaal waarmaken! Prachtding, helemaal als je d'r voor staat; ratatatatat, en dat in die kleuren en eindsalvo's, echt een belevenis

Magoe, was dikke topper en als die film productie is gaat hij de reputatie weer helemaal waarmaken! Prachtding, helemaal als je d'r voor staat; ratatatatat, en dat in die kleuren en eindsalvo's, echt een belevenis

Da's nog wel even afwachten. Het lijkt er namelijk op dat ze wel exact dezelfde video als van de originele Mega Maxi gebruikt.

Wel tof dat 'ie terug is. Vroeger wou ik hem altijd bestellen, maar was nogal aan de dure kant destijds. :bonk:

Blijf dit toch echt een uniek artikel vinden. De titel suggereert bij mij alleen dat dit artikel retour moet naar de leverancier. :p

Toch wel een beetje een gouwe ouwe. Stond vroeger standaard op de short list, maar haalde de collectie nooit. Vind hem altijd net even te prijzig, zeker toen mijn budget nog een stuk geringer was. Maar nu ik hem weer eens live gezien heb blijft het toch een leuke cake die, als je er met je neus op staat in de straat, het vast goed doet.

Zie dat er nog geen straatfilm in dit topic staat, vanaf 04:58 te zien. We hebben hem gebruikt als een soort tussenstuk/intermezzo van de show en dit pakte erg goed uit :).

Wat een heerlijke cake is dit zeg, flink tempo kleuren parels eruit rammen. Sierlijk maar daarmee zeker niet saai. Het is een duur stukje vuurwerk, maar ik vond hem erg gaaf. Ook het publiek kan dit soort cakes zeker waarderen. Fijn dat China Red hem weer in het assortiment heeft. Had hem zelf eigenlijk nog wel beter willen verwerken in een show, maar tegelijkertijd weet ik dat ik daar niet teveel tijd aan wil besteden dus is soms keuzes maken.

Back
Bovenaan