MEGA KORTING bij Katan Vuurwerk

ik heb vorig jaar ook gebruik gemaakt van de aktie en 8 extreme salutes besteld, kreeg helaas de fs mee.Zeer slechte zaak en helaas zag ik niemand die wel de extreme salutes kreeg anders was het iets anders gegaan. Maar er werd mij verteld dat er geen ES meer waren. Wat fijn om nu te horen dat er gewoon werd gelogen.Dit jaar maar eens even aankijken en als de bestelling niet klopt dan maar gewoon mijn centen terug. En ik denk dat ik dit jaar voor de ES maar gewoon op zekerheid ga en ze ergens anders bestel.Jammer, een hoop geschreeuw maar vooral dom ge***. Jammer, een gemiste kans.

Het China Label mee laten tellen voor de buurtaktie zou mij al een gelukkig man maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
De China Label hoeft helemaal niet in de buurt aktie te komen, die cakes uit die lijn zijn zó goedkoop dat je ze er zo bij pakt. Ik ben zelf ook verbaasd over de prijzen van die cakes! -_-

Wij gaan de China label niet in de buurt actie doen. De china-label blijft losstaand al een strakke actie zie de thread "raad de prijzen"

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat de prijzen pas na de bekendmaking van de 'raad de prijzen' winnaar bekend worden gemaakt.

Laatst bewerkt:
Mensen die nu al geld uitgeven aan vuurwerk, zullen er nog wel spijt van krijgen als straks bij iedereen helder is wat de cakes uit de China Label gaan kosten :D
Net zoals ieder jaar blijft het bij Katan nog even stil, maar onze actie zal alle maar dan ook echt alle andere acties overtreffen!

Crisis met het krediet? Nou, bij Katan niet! :) :)

Wanneer worden de prijzen bij Katan bekend gemaakt btw? En wanneer komt jullie website online? (inclusief mega-aanbiedingen :D )

Je doelt denk ik op de webshop... Die komt begin december rond sinterklaas denk ik online inclusief alle (nieuwe) artikelen. Ik denk alleen dat de China Label heel hard gaat, maar er is meer dan genoeg voorraad dus alles is gewoon uit te leveren. :handsup:

Mensen die nu al geld uitgeven aan vuurwerk, zullen er nog wel spijt van krijgen als straks bij iedereen helder is wat de cakes uit de China Label gaan kosten :D
Net zoals ieder jaar blijft het bij Katan nog even stil, maar onze actie zal alle maar dan ook echt alle andere acties overtreffen!

Crisis met het krediet? Nou, bij Katan niet! :) :)

Haha dit soort dingen maakt me weer nerveus.

:handsup:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan