Mega Celebration XXL

Ofterwijl, volgend jaar eindelijk weer rollen in mijn straat..? :D

Ben wel erg blij dit jaar, alles lijkt zoveel beter dan vorig jaar. Dit jaar was het echt 100% legaal hierzo ( met natuurlijk stokende mensen in de buurt die wel wat illegaals hadden, maar ik en Firecrack-R alleen legaal ) en alles lijkt gewoon echt beter. Ik heb een top oud en nieuw gehad zonder nitraten enzo. En danlees je nu goede reactie's over deze rol, daar word ik gewoon blij van! Stimuleerd je gewoon om enkel legaal vuurwerk te halen.

Rol toch ook maar meegenomen, maar dit is het punt dat de illegale rol verleden tijd is. Deze was uitstekend! Snippers, snippers en snippers. En een harde knal. Super! En nu een echte honderdduizend hiervan maken naast deze kleine XXL, dus M modelletje.

Eeeuhm balen dat ik dit topic nu pas zie anders had ik er zeker ook gehaald. Nu maar hopen dat ze niet net als die grondbloemen met knal uit de handel gehaald worden want dat word weer inslaan dan. Moet toch een foutje zijn niet?

Eeeuhm balen dat ik dit topic nu pas zie anders had ik er zeker ook gehaald. Nu maar hopen dat ze niet net als die grondbloemen met knal uit de handel gehaald worden want dat word weer inslaan dan. Moet toch een foutje zijn niet?

Nou kan me niet voorstellen dat een hele partij per ongeluk flash bevat. Meestal is het dan een deel van een partij, maar niet de hele. En ik lees hier alleen maar positieve geluiden.

Misschien kan VWC dit bij een volgend bezoek aan GBV aan de kaak stellen? Gaat deze kwaliteit behouden blijven en is er misschien een langere versie mogelijk van 14 meter met deze kwaliteit voor rond de 70 a 80 euro? Zo ja dan zou dat het einde van de illegale rol betekenen.

Nou kan me niet voorstellen dat een hele partij per ongeluk flash bevat. Meestal is het dan een deel van een partij, maar niet de hele. En ik lees hier alleen maar positieve geluiden.

Misschien kan VWC dit bij een volgend bezoek aan GBV aan de kaak stellen? Gaat deze kwaliteit behouden blijven en is er misschien een langere versie mogelijk van 14 meter met deze kwaliteit voor rond de 70 a 80 euro? Zo ja dan zou dat het einde van de illegale rol betekenen.

Inderdaad, en dat zou dan ook een revolutie voor de kanonslagen kunnen betekenen lijkt me. Anyway als ik alle positieve berichten hier lees dan heeft GBV met deze rol potentieel echt goud in handen!

nou lekkere snipper factor..
Mischien is er in china een foutje gemaakt met deze rol.
Ik vermoed dat er perongelijk flash rollen zijn verwisseld met buskruit rollen.
Al met al wat een tegekke NEDERLAANDSE ROL!
Ik ga um vanmiddag nog meteen halen!!!

Ik hoop niet dat ze omgewisseld zijn. Ze staan namelijk al weer op mijn verlanglijst voor komend Oud&Nieuw. :D
Trouwens de Mega Celebration XXL GBV 1076 alsmede de Weco Corsair Chaingun Celebrations ook van GBV presteren hetzelfde. Dus het lijkt me niet dat ze per ongeluk zijn verwisseld met buskruit rollen.
De mat duurt wel kort, en een echte eindknal haal ik er niet uit. Maar als dit alles is. Ze mogen hem wel wat langer maken een metertje of 12-14 :))
Hier mijn filmpje. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Tgm5QgNaThU

Ja hij is kort, omdat het eigenlijk een 50.000 rol is. Hij wordt wel Mega en XXL genoemd, maar dat is ie helemaal niet. Dan lijkt ie een beetje ***lig als ie naast een grote rol ligt. Vind de benaming daarom misleidend. Maak deze voor mijn part L en maak een echte lange rol XXL.

Maar hij knalt inderdaad heel goed.

+ http://www.youtube.com/watch?v=gQDWDJRr0H4&feature=youtu.be [/YOUTBUBE]

Ging voor mij net zo hard als een illigale mat, heerlijk!! :D" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=gQDWDJRr0H4&feature=youtu.be [/YOUTBUBE]

Ging voor mij net zo hard als een illigale mat, heerlijk!! :D"> http://www.youtube.com/watch?v=gQDWDJRr0H4&feature=youtu.be [/YOUTBUBE]

Ging voor mij net zo hard als een illigale mat, heerlijk!! :D" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo, ik ga ook maar opzoek naar die Weco Corsair matten yihaaaaaaaaaaaa, eindelijk legale fatsoenlijke matten!
Dit kan ik alleen maar toejuichen, toppie GBV/Weco!!

Had hem meegenomen in de losse verkoop na de positieve reacties n.a.v. een demo. Altijd afwachten natuurlijk, maar dit was inderdaad een heerlijke mat! Knal en tempo zijn dik in orde! Ik zeg: GBV, zo laten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

mijn L....L word steeds harder na maten ik meer filmpjes zie van deze Rol!
Hopenlijk zijn ze volgendjaar weer zo Gigantisch goed!
Ik ga iig opzoek na stok of wat versies uit 2011!

Denk dat ik hem ga halen ondanks dat hij heel duur is vs een 100.000 mat. (39,50) Staat Weco gerand als ik niet witte flitsen krijg wanneer ik deze mat koop

Deze rol ga je niet meer vinden denk ik.
Hier zat echt flash in en er mag 0.0% in zitten.
Ik denk dat er een foutje is gemaakt in China.

Er zullen vast wel weer importeurs zielig gaan lopen klikken bij verschillende instanties ja... zo werkt dat, kunnen we het zelf niet maken dan proberen we er maar een stokje voor de steken.

Ik ga in ieder geval inslaan als hij er nog is, als er een winkelier is die ze al apart wil leggen hoor ik het graag.

Er zullen vast wel weer importeurs zielig gaan lopen klikken bij verschillende instanties ja... zo werkt dat, kunnen we het zelf niet maken dan proberen we er maar een stokje voor de steken.
(...)

Nergens voor nodig. TNO leest hier al jaren mee. Alles wat wij zeggen wordt door de politie, Regionale Vuurwerkteams, Vliegende Vuurwerkbrigade, VROM, TNO, importeurs etc. ook gelezen!

Als dit artikel gekeurd is volgens de CE normen en op europees niveau is gemaakt is GBV-WECO iedereen een stap voor geweest.

Volgens de nederlandse regels mag er géén flashkruit inzitten,maar qua CE regels wel.......en als deze rol is gemaakt door WECO en getest door de BAM hebben ze het goed gedaan.Al het CE gekeurd vuurwerk is vrij om binnen europa te verhandelen.
1 ding kun je zeggen: Brussel bedankt

Goed gedaan....WECO

Juist 500gram daar dacht ik dus ook al aan!
Het is gekeurd! dus toegestaan!
Maar de nederlandsche keur instantie zal het nooit goed hebben gekeurt.
Maar ja het word tog gedaan op steek proeven!
Ik hoop dat we nog lang van deze Fantastische rol mogen genieten!

Back
Bovenaan