Fireworkfreakz19
VWC lid
Ik had er 3 van deze maten zijn gewoon top maten dikke aanrader komen volgende jaar zekers weer op me lijstje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eeeuhm balen dat ik dit topic nu pas zie anders had ik er zeker ook gehaald. Nu maar hopen dat ze niet net als die grondbloemen met knal uit de handel gehaald worden want dat word weer inslaan dan. Moet toch een foutje zijn niet?
Nou kan me niet voorstellen dat een hele partij per ongeluk flash bevat. Meestal is het dan een deel van een partij, maar niet de hele. En ik lees hier alleen maar positieve geluiden.
Misschien kan VWC dit bij een volgend bezoek aan GBV aan de kaak stellen? Gaat deze kwaliteit behouden blijven en is er misschien een langere versie mogelijk van 14 meter met deze kwaliteit voor rond de 70 a 80 euro? Zo ja dan zou dat het einde van de illegale rol betekenen.
Ik vind persoonlijk die van Pyrostar veeel harder.
nou lekkere snipper factor..
Mischien is er in china een foutje gemaakt met deze rol.
Ik vermoed dat er perongelijk flash rollen zijn verwisseld met buskruit rollen.
Al met al wat een tegekke NEDERLAANDSE ROL!
Ik ga um vanmiddag nog meteen halen!!!
+
http://www.youtube.com/watch?v=gQDWDJRr0H4&feature=youtu.be [/YOUTBUBE] Ging voor mij net zo hard als een illigale mat, heerlijk!! ![]() |
|
+ YouTube Video | |
Denk dat ik hem ga halen ondanks dat hij heel duur is vs een 100.000 mat. (39,50) Staat Weco gerand als ik niet witte flitsen krijg wanneer ik deze mat koop
Er zullen vast wel weer importeurs zielig gaan lopen klikken bij verschillende instanties ja... zo werkt dat, kunnen we het zelf niet maken dan proberen we er maar een stokje voor de steken.
(...)