Surrender [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL023
Artikelnaam: Surrender
Aantal schots: 28
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Effectomschrijving:
Green palm purple star, Red tail red green star white strobe, Red tail purple green star red star, Red tail yellow blue star golden strobe, Red palm white strobe, Orange report.
Verpakkingseenheid: 6/1
Prijs: € 38,50
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier is mijn film van Surrender geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk gratis dingetje. Maar als ik het me goed herinner zitten de tubes er anders in dan de voorkant van de afbeelding. De V-shape ging namelijk overdwars bij mij en niet links / rechts en dacht toch dat ik hem met de voorkant richting publiek had gezet.. Maar kan het fout hebben.

dat is dan eigenlijk jou fout,
je kan namelijk gewoon zien waar de tube's heen wijzen!
Zeker dat als je weet dat het een cake is met meerdere shape's lijkt het me slim om te checken welke kant ie op moet staan? Niet?:)

iemand ervaring hiermee? iemand die een eige filmpje heeft?

Mijn pa en ik hadden deze afgelopen O&N voor een aanbieding i.p.v. 38,5 voor 18,5
dus wij namen hem voor erbij, ik heb deze gekocht bij de zena dealer in nederland
want deze 'waaier' is zowel in Ned als in Belgie verkrijgbaar.
Ik zou toch wel zeggen dat hij het geld waard is want op het laatst gaan de schoten 2
kanten op, en de boeketten zijn groot en mooi, dus hij is wel zeker het geld waard!

Back
Bovenaan