Mega 6 - star Assorted

Absoluut top cakes. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Volgend jaar zal ik dit assortiment zeker nog eens kopen, maar dan keer twee.

Film volgt later.

2 tegelijk afgestoken zal later even kijken welke 2 dit waren. Hier alvast de film prachtige kleuren,boeketten, en dikke burst.

Mooie cakes met een fantastische prijs/kwaliteits verhouding. Zeker uit de freakacties voor €55
Wel super jammer dat ik 3 dezelfde had.

Zeer mooie cakes die niet onder doen aan veel 30mm cakes. Leuk stookvoer voor 0:00u, daarna vallen ze wel in het niet. Bij mij had de helft wel een extra voetje en de andere helft niet, en ik hoop dat ze dat aankomend jaar wel allemaal hebben want zonder waren ze vrij onstabiel bij mij. Verder waren dit voor het geld top cakes!

Zeer goede cakes en zeker voor de prijs. Heb ze allemaal in mijn showtjes gebruikt en ze deden het voortreffelijk.

Toppertjes dit. Een paar in de vooravond geschoten en een paar om 00.00 uur. Maar ze konden prima mee in het 00.00 geweld!!

Ik heb er 6 achter elkaar gelont en afgestoken tussen wat cakeboxen door na 00:00. Dan was het toch wel een beetje saai de heletijd 1 shot zonder tempo wisseling. ga ik volgendjaar anders doen. Maar de burst en kleuren van deze dingen is echt meer dan prima voor die prijs. Kan prima mee met bijv de kwaliteit van andere bewezen goede 25mm cakes en cakeboxen

Top cakes, kan niet anders zeggen... merkt echt wel dat dit goed gevulde cakes zijn. Mooie volle boeketten en harde bursts. Inderdaad mist er een finale. Ik heb sommige verwerkt in een project, dat kan zeer goed.
Volgend jaar komt er weer een karton

Laatste final schot bij elke cake had een mine viel mij op. Mooie set cakes, grote effecten en de burst was dik in orde!

Ik ben juist heel erg blij dat er geen finale in deze cakes zit. Dat maakt ze uitermate geschikt om in een showtje te gebruiken. Mochten ze er nog zijn/weer komen, dan komt er een karton van deze beauty's in de collectie.

Hier maar 1 van de 6 afgestoken, niet aan toe gekomen :p. Boeket was erg goed, maar het was de burst die nog meer opviel. Erg leuk stookvoer, misschien een beetje saai om ze allemaal achter elkaar te doen vanwege de ontbrekende finale. Qua prijs/kwaliteit verhouding de absolute nummer 1 van dit jaar.

Ik durf dit niet weer aan te schaffen volgend jaar uit verwachting dat ze minder zullen zijn. Dit gaan zulke hardlopers worden dat de kwaliteit nauwelijks zo hoog gehouden kan worden voor die prijs. Topassortiment. Product 2018 for sure qua kwaliteit/prijsverhouding.

Dit inderdaad. Mocht ik verzekerd zijn van de 2018 versie dan zou ik hem zo in meervoud bestellen om per cake in w-shape te zetten of een lekkere bonte finale van te maken. Vond het in eerste instantie een hoop gezeur toen ik bij andere producten zag dat iedereen op zoek was naar specifieke batches, maar het kwaliteitsverschil tussen de jaren is toch wel groot helaas. Heb wel het idee dat dit de laatste jaren steeds meer aan de orde is.

Hele dikke complimenten aan Mania, wat een geweldig assortiment. Ze hebben de hoge verwachtingen na de demo helemaal waargemaakt. Wat een toppers dit voor een zeer leuk bedrag.

Hele dikke complimenten aan Mania, wat een geweldig assortiment. Ze hebben de hoge verwachtingen na de demo helemaal waargemaakt. Wat een toppers dit voor een zeer leuk bedrag.

Helemaal mee eens. Had ze zo eerlijk gezegd niet in de straat verwacht. Top dar het dus toch kan.

Hier vlak voor 2 uur er 12 te gelijk afgestoken dat was echt heerlijk.

Back
Bovenaan