bonzo26
VWC lid
Is er trouwens een lijst met namen van de cakes + de effecromschrijvingen? Dan weet ik in welke volgorde ik moet gaan doorlonten
Dit moet helpen: https://www.youtube.com/watch?v=u1xPUIVT6_4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er trouwens een lijst met namen van de cakes + de effecromschrijvingen? Dan weet ik in welke volgorde ik moet gaan doorlonten
Uitvouwbare voetje hebben diemvan mij niet
Zijn er 2 versie in omloop dan
Dat lijkt erop. Mijn cakes hebben ook geen voetjes. Plus dat er een 'gekooide' versie schijnt te zijn en een 'unboxed' versie (tape, tasje, etc.)
Die van mij hebben ook geen voetjes hoor.
Lol, serieus?Heb ze zojuist bij valk vandaan, een verkoper vertelde me ja hoef je maar één keer aan te steken (compound) haha tja..
Mijne wel Bekijk bijlage 43350
Er is trouwens niks te bekennen qua lont bij de laatste tubes (hebben ze dus mooi afgewerkt via de binnenkant). Maar dit maakt doorlonten wel erg lastig. Is een gaatje maken in de laatste tube een goede en veilige optie of kan ik het beter anders doen?
Voor €69,-- 6 van deze toppers.... mij hoor je niet klagen die gaan zeker niet tegenvallen.
Weet niet of het besproken mag worden. Maar met een priem kan je een klein gaatje prikken ter hoogte van het lont, en daar dus een ''reserve'' lontje indoen
Voor €69,-- 6 van deze toppers.... mij hoor je niet klagen die gaan zeker niet tegenvallen.