Mega 6 - star Assorted

Dat lijkt erop. Mijn cakes hebben ook geen voetjes. Plus dat er een 'gekooide' versie schijnt te zijn en een 'unboxed' versie (tape, tasje, etc.)

De gekooide versie is gewoon voor mensen die er 2 hebben (een vol karton dus). Ze worden per 12 in een doos geleverd aan de winkels.

Ik heb hier 6 verschillende losse cakes met uitvouwbare voetjes.

Mijne wel 15460778397002512147761486414112.jpg

Er is trouwens niks te bekennen qua lont bij de laatste tubes (hebben ze dus mooi afgewerkt via de binnenkant). Maar dit maakt doorlonten wel erg lastig. Is een gaatje maken in de laatste tube een goede en veilige optie of kan ik het beter anders doen?

Ik heb een volle doos van 12 stuks. Hier zat een kooi omheen. Wel 6x2 soorten. Of Deze voetjes hebben weet ik niet. Maakt ook niet uit. Ik lijm ze toch vast op een plank

Mijne wel Bekijk bijlage 43350

Er is trouwens niks te bekennen qua lont bij de laatste tubes (hebben ze dus mooi afgewerkt via de binnenkant). Maar dit maakt doorlonten wel erg lastig. Is een gaatje maken in de laatste tube een goede en veilige optie of kan ik het beter anders doen?

Weet niet of het besproken mag worden. Maar met een priem kan je een klein gaatje prikken ter hoogte van het lont, en daar dus een ''reserve'' lontje indoen

Hier zijn ze ook binnen! De cakes zien er netjes uit! De helft met voetje en de helft zonder.

De beste man zei dat die de cakes allemaal 6 bij 6 gesorteerd had, dus ik geloofde het wel toen ik weg ging. Toch maar nog even gecontroleerd voordat ik weg kwam en toen bleek dus dat er 3x 2 dezelfde in zaten. Nu gelukkig wel 6 verschillende.

Hoge verwachting van deze

360.jpg

360.jpg

Back
Bovenaan