Mega 6 - star Assorted

Er zijn verkopers die er al voor waarschuwen voor het begin van de verkoopdagen dat je 2 maal 3 mee krijgt. Zoals bij vuurwerk Huizen. Vind de mannen daar sowieso altijd transparant.

Het is volgens mij meer hoe ze uit de doos worden gehaald, want het is namelijk zo. De middelste 2 rijen in de doos zijn 1 set. En de buitenste 2 zijn 1 set. Als ze tijdens het uitpakken niet goed opletten krijg je dit soort dingen...
Het is zwz heel onlogisch in de doos gestopt.
Snap de logica er niet helemaal in. Maarja.

Er zijn verkopers die er al voor waarschuwen voor het begin van de verkoopdagen dat je 2 maal 3 mee krijgt. Zoals bij vuurwerk Huizen. Vind de mannen daar sowieso altijd transparant.

Komt ook omdat VWmania niet alle mega 6 star kon uitleveren, heb ik begrepen...dan is 2 keer de 3 star geleverd, iets ander probleem dan wat hier genoemd wordt.

Had 3 dozen besteld maar ze waren op:rolleyes: kan ze vandaag ophalen en hoop dat ze er zijn en gewoon 6 verschillende want kan vandaag weer 200km extra sturen:shy:

Had 3 dozen besteld maar ze waren op:rolleyes: kan ze vandaag ophalen en hoop dat ze er zijn en gewoon 6 verschillende want kan vandaag weer 200km extra sturen:shy:

Minder als je ze had besteld, ik mag aannemen dat je voor de extra rit wordt gecomposeerd ?

Ziet er goed uit, ik had ze op de nominatie te bewaren voor volgend jaar maar dat filmpje en het feit dat ze geen reservelont hebben, rechtvaardigen de jeuk om ze gewoon lekker maandag door de avond heen te genieten :D

Ik had 1 cake getest gisteravond de Pandora star 2schoten gingen mooi hoog de lucht in de andere 18 kwamen nog geen eens 2 meter de lucht in !!! Daarna direct nog 1 getest dat was de atlas star daar kwamen de laatste 2 schoten ook niet hoger dan 2 meter. Iemand anders ook die ervaring? En wat kun je er aan gaan doen contact opnemen met de importeur?.

Ik had 1 cake getest gisteravond de Pandora star 2schoten gingen mooi hoog de lucht in de andere 18 kwamen nog geen eens 2 meter de lucht in !!! Daarna direct nog 1 getest dat was de atlas star daar kwamen de laatste 2 schoten ook niet hoger dan 2 meter. Iemand anders ook die ervaring? En wat kun je er aan gaan doen contact opnemen met de importeur?.

Goed laten drogen nog dit is gewoon een vochtprobleem spreek uit ervaring heb t ook wel s gehad...

Heb ze zojuist bij valk vandaan, een verkoper vertelde me ja hoef je maar één keer aan te steken (compound) haha tja.. maar ga er wel een leuke box van knutselen. Heb ze al in een prachtige omdoos zitten:
15460753212856720426845118981885.jpg

Die voetjes zijn wel irritant eigenlijk, kan ze nieteens normaal optillen en weer wegzetten :p

Is er trouwens een lijst met namen van de cakes + de effecromschrijvingen? Dan weet ik in welke volgorde ik moet gaan doorlonten

Back
Bovenaan