Mega 6 - star Assorted

Op de winkeliersdemo waren het voor mij toppertjes. Wel houdt Mania er een flexibele prijsvoering op na voor deze set.
Freakactie €99 -25%= €74,25
Bulk 10 daagse €94 -20%= €75,20
Lijkt erop alsof de prijs op ca. €75,- wordt gehouden. Ben dus benieuwd of ze straks in de regulier voorverkoop voor €75,- te krijgen zijn. Kan iedereen van deze blokjes genieten :wink:

Ze hadden dit pakket beter uit kunnnen sluiten van de kortingsacties, want dit lijkt op een sigaar uit eigen doos.

Ze hadden dit pakket beter uit kunnnen sluiten van de kortingsacties, want dit lijkt op een sigaar uit eigen doos.

Inderdaad want nu is het pakket EUR 88,25 - 15% (FEST15) en is het EUR 75,01 :bonk:

Gelukkig heb ik hem zelf niet via mania maar mooie freakactie voor EUR 60 kunnen krijgen :p

Ik zag op social media een preview van een folder langs komen, waar deze ook gewoon 75 euro kostte. Een echte prijsknaller dus, mag met recht gezegd worden

Doorlonten en je hebt voor 60€ een leuke vooravondbox. 2560gr kruitinhoud en 6 mooie verschillende effecten :D.

Alleen wel even de crackling en brocade cake aan het eind zetten en het liefst tegelijkertijd laten gaan! Kan trouwens ook prima om 00:02 Dan is het misschien niet het hoogtepunt van de wijk. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn waarbij dit ass het grootste en duurste is wat ze kopen.

Dat zoiezo Anihalas, misschien een all at once erachter voor een kleine finale. Zeker voor de mensen met een klein budget is dit een toppertje natuurlijk! Ik kreeg er gelijk dit idee bij :D.

Als ze al standaard 75,- in een folder komen te staan, dan denk ik dat een leuke freakprijs idd 60,- euro zou zijn. Alleen voor die prijs krijg je 'm momenteel nergens (meer).

Als ze al standaard 75,- in een folder komen te staan, dan denk ik dat een leuke freakprijs idd 60,- euro zou zijn. Alleen voor die prijs krijg je 'm momenteel nergens (meer).

Er zijn kansen genoeg geweest om deze voor een prikkie te kopen. De meeste mensen wachten gewoon te lang met kopen. Ik heb hem zelf voor 55 euro :handsup:

Er zijn kansen genoeg geweest om deze voor een prikkie te kopen. De meeste mensen wachten gewoon te lang met kopen. Ik heb hem zelf voor 55 euro :handsup:

Nah ja, ik denk niet dat het een kwestie is van te lang wachten, maar ook waar deze te koop aangeboden wordt voor 55-60 euro. Zo had ik ze wel gezien bij Megavuurwerk maar ja, als iemand in Limburg woont ga je niet zo snel dar even naartoe. :)

Genoeg kansen? volgens mij alleen maar voor die prijs in het hoge noorden toch ? verder is voor zover mijn info gaat alleen maar voor €75 aangeboden.

Ik zag op social media een preview van een folder langs komen, waar deze ook gewoon 75 euro kostte. Een echte prijsknaller dus, mag met recht gezegd worden

Maarrrr.... dan is nu de vraag. als deze dan in de 'losse' verkoop ook 75 kost. krijg je hier dan ook nog gratis vuurwerk bij of word dit een stunt artikel wat is uitgesloten? ik ga zelf uit van het laatste hoor haha.

ik denk dat dit een van de toppers wordt van 2018,
mania komt probeert echt mooie blokken te maken,
ze doen echt hun best voor leuk vuurwerk
voor prachtige prijzen.

Er vallen ook regelmatig dingen tegen van mania.

Ik heb er ook een paar besteld maar laten we eerst is zien wat er uit komt en daarna kunnen we er pas iets zinnigs over zeggen.

Demo waren samples dus eerst zien dan geloven.

Zal niet de eerste keer zijn dat iets tegen valt.

Back
Bovenaan