Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pfoe, echt een domper wat mij betreft. Het was echt een goede set. Ik heb gelukkig nog 3 cakes liggen
Tja, je gaat er op het aantal schoten maar liefst 45 op achteruit. Ook ik ben blij dat ik er nog 3 complete assortimenten heb liggen/in bestelling heb staan.
Wat ik van Vuurwerkmania heb begrepen is dat de Mega 6 helemaal niet meer voorradig is en dus ook niet wordt uitgeleverd aan winkeliers. Ik hoop voor je dat de winkel waar je ze in bestelling hebt staan, ze vorig jaar geleverd heeft gekregen.
Ik denk dat Loots alles opgekocht heeft bij Mania. Deze staat daar al vanaf voorjaar vorig jaar op de website. Wel zuur als je deze al 2 jaar in bestelling hebt staan en ze vervolgens niet binnenkrijgt.Wat ik van Vuurwerkmania heb begrepen is dat de Mega 6 helemaal niet meer voorradig is en dus ook niet wordt uitgeleverd aan winkeliers. Ik hoop voor je dat de winkel waar je ze in bestelling hebt staan, ze vorig jaar geleverd heeft gekregen.
Adviesprijs is overigens € 149,00 en de Voorverkoop en Onlineprijs is in beide gevallen hetzelfde, namelijk € 99,00.
...Wel zuur als je deze al 2 jaar in bestelling hebt staan en ze vervolgens niet binnenkrijgt.
Hmm, een cake minder, een shot minder maar dan ook nog eens duurder.