Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Het was erg leuk daarstraks, ook nog grappig dat de wijk dacht dat Orthen al vuurwerk verkocht en de politie op het laatste moment nog kwam. :p

Mooie show, vooral het einde.

Dankjewel; vuurwerk Orthen, Vuurwerkcrew, Royal Fireworks en alle aanwezigen voor de gezelligheid natuurlijk!

Grtz Hansiepower

(Jammer dat onze TomTom ons door wegwerkzaamheden via Gelderland weer terugstuurde! :o )

Laatst bewerkt:
Thanks voor het organiseren van deze leuke interessante meeting. Daarnaast vond ik de show erg netjes. Haha met een spetterende finale :D

dank allen die dit hebben gerealiseerd!
gezellige mensen, goede service van orthen, mooie demo ( dank aan royal)
Kortom; een geslaagde avond voor mij.
Het was de moeite waard, ondanks dat de tom tom idd zijn kuren had en je snelweg op en af werd genavigeerd, waardoor ik de eerste cakes heb gemist..

Prima Demo daar in Orthen, ik moet zeggen dat ik erg genoten heb.
Hele leuke winkel, zeer gastvrij ontvangen, en weer een hoop gezellige freaks.

2my7on4.jpg

dnd5oy.jpg

Het Royal spul zag er goed uit, en ik vond het zeker niet slecht presteren op de demo.
Wat toch wel opviel waren de harde bursts, bij een zeer groot deel van de cakes:cool: Vooral de waaiers waren erg goed naar mijn mening.

Na afloop van de demo nog even terug gereden voor een "afterbabbeltje" , en natuurlijk waren we ook wel benieuwd of we nog iets hadden gewonnen met de vragenquiz...
Blijkbaar had ik veel goed, want ik pakte een leuke prijs:

w2ktwn.jpg

Ik zal dus met de verkoopdagen nog een keer terug moeten hahaha:cool:

Vuurwerk Orthen, Royal, Vwc,

Bedankt voor deze Meeting/Demo!

TB

ps. ik heb nog wat leuke films, deze zal ik zsm plaatsen

Laatst bewerkt:
Ik wil hierbij alle aanwezigen bedanken voor de gezellige avond en supersfeer die er was.

De weergoden waren me ook goed gezint en daar ben ik ze heel dankbaar voor.
Tevens wil ik hierbij ook het KNMI bedanken dat ons buiten schot hebben gehouden qua weersvoorspelling:p

Ik ben erg blij dat mijn inspanningen gewaardeerdt worden want er is flink wat werk bij komen kijken.

En natuurlijk ook de volgende personen bedankt.
Gilbert en Nicolle voor de accomodatie en versnaperingen en Royal voor de medewerking bij de demo.

grtz
Pyromaniac 1975

Wil hierbij Marchel,Gilbert en Nicolle hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en het werk wat ze erin hebben gezet het was super.
En royal fireworks voor de mooie demo.
Leuk om de leden te spreken,en dat dit een mooi startsein is voor een jaarlijkse evenement:wink:.

Laatst bewerkt:
De eerste meeting met Vuurwerk Orthen in samenwerking met Vuurwerkcrew is een groot succes geworden. Leuke opkomst met 42 leden. Ik heb een geweldige leuke avond beleefd, en ik hoop jullie allemaal.
Meeting geslaagd, vuurwerkdemo van Royal ook een succes.
Morgen uitgebreid verslag doen, daarvoor is het nu een beetje te laat.

zo, de winnaars zijn ook weer terug! maar rustig terug gereden met een kapotte uitlaat en onderweg geen gekke dingen tegen gekomen. wij (3xh, genius en vincmeister) hebben ons prima vermaakt en waren erg te spreken over de producten. keigezellig dat de heren en dame van royal ook nog even langs waren gekomen.

erg leuk om de gezichten achter de namen te zien! wij gaan deze dag nog even gezellig afsluiten en gaan vast dromen over de mooie prijzen!

van wie had trouwens de politie een vuurpijl opengebroken?

Mijn eerste bezoek aan Vuurwerk Orthen is prima bevallen:

Om te beginnen was de ontvangsthal was zeer mooi en sfeervol ingericht met dummie-etalages, gekleurde lampen en andere decoraties. Daarnaast was er gelegenheid tot het consumeren van een hapje en drankje, kortom: het zag er keurig verzorgd uit.

Na het welkomswoord van Marchel en Fred reden we naar de demolocatie. Deze lag aan een meer met een soort van strandje. De demoshow zat goed in elkaar. Op de schietlijst stonden alle cakes op afsteekvolgorde gerangschikt en waren de Red Factory -en Royal Gardenproducten voorzien van hun eigen kleur om het overzicht te bewaren. Het gros van de geschoten Royal Fireworks-producten vond ik toppers. Op enkele cakes na getuigde het vuurwerk van hoge kwaliteit. Snoeiharde bursts, grote uitwerkingen, heldere kleuren en de meeste effecten kwamen prima uit de verf. Helaas benadeelde de harde wind de effectduur van bepaalde boeketten, maar dat mocht de pret echt niet drukken.

De finale vond ik super; echt heftig. Continu een volle lucht en afgewisseld met wat korte 'intermezzo's' werd er toegewerkt naar een heuze climax waarop het écht los ging. Veel mensen zag ik uit hun dak gaan van de adrenaline. En terecht ook, want op zo'n moment kún je je gewoon niet inhouden haha.

Na afloop heb ik onder het genot van een hapje en drankje nog even nageborreld met de Royal Fireworks-crew en leden van VWC. Via deze meeting heb ik veel leden leren kennen en gezien welk persoon achter welke naam zit. Leuk!

Bij deze wil ik iedereen die aanwezig was bedanken voor de leuke, informatieve en vooral gezellige avond bij Vuurwerk Orthen. Alles was super georganiseerd en tot in de puntjes verzorgd! Bedankt!

Groetjes,
Mark

Fred het was top haha ik ga morgen ook uitgebreid verslag doen nu eerst pitten bij deze bedankt ik nogmaals iedereen voor deze topdag

Allemaal bedankt voor deze zeer geslaagde meeting.
Vuurwerk was weer top, met een finale die er stevig door heen ramde, heerlijk.
Ik heb een top avond gehad.

Mijn eerste meeting van VWC en hij was geweldig. Erg mooie demo, gezellige meeting. Top gedaan van vuurwerk orthen en vuurwerkcrew! :D

goedemorgen mensen

ook wij van royal fireworks hebben erg genoten deze dag .
we waren al in de loop van de ochtend op plaats van bestemming om natuurlijk alle voor bereiding te treffen voor de demo en de grandfinale.
alle cakes moesten namelijk nog eerst allemaal uitgepakt worden uit de kartonnen voorzien worden van electrische ontstekers en ja met zoveel cakes (kleine 36 krt's) en met maar paar man ja dan ben je nog wel even bezig he dus we zijn dan ook erg druk geweest om alles optijd klaar tekrijgen maar het is gelukt, en gelukkig waren de weer goden ons goed gezind dus ook daar zou het niet aan gaan liggen .
maar hierdoor was het voor sommigen van ons dan helaas ook niet mogelijk om nog voor de demo zelf naar orthon tegaan om kennis temaken met de freaks die gekomen waren.
maar dat mocht voor ons de pret niet drukken.
smiddags kwam machel van orthon ons netjes voorzien van drinken en een warme hap(die met al dat werk zeer zeker wel in ging).
rond half 9 was het dan zover en begon de lokatie mooi vol telopen , na dus eerst de demo geschoten tehebben (handmatig) gingen daarna over naar de grandfinale(electronisch) die naar ons idee goed gelukt was(en aan de reacties van alle freaks tehoren ook volgens mij).
nadat de alles was afgelopen en wij de schietlokatie vrij hadden gegeven waren er gelukkig een aantal freaks die zo aardig waren om tehelpen met opruimen van alles zodat wij ook nog even gezellig naar orthon konden gaan om ff bij tekletsen met en is tehoren wat de mensen er van vonden.
nadat alles weer netjes in de aanhanger zat zijn we met de royalcrew en de achter gebleven freaks naar orthon gegaan waar gilbert en nicolle ons al op stonden tewachten met een natje en droogje (helemaal super).
na nog wat met de freaks gepraat tehebben( bekenden en nieuwe gezichten)en met wat bekenden van de crew natuurlijk zijn wij uiteindelijk rond een uur of 12 ook maar eens huiswaarts gegaan .

bij deze wil ik namens de royalfireworks crew , gilbert ,nicolle , en marchel heel erg bedanken voor de gastvrijheid die ons geboden werd.
daarnaast hulde aan de mensen van crew die dit tot een succes gebracht hebben, en als laatse maar niet de minste de freaks die weer in mooie aantallen waren komen opdraven .
wij kijken nu al uit naar de volgende meeting

mvg

Laatst bewerkt:
Vondt het een zeer geslaagde meeting, gezellige boel babbeltjes gemaakt met diverse leden, producten van royal bekeken en verder leuke vragenlijst was het fred sommige antwoorden zoals welke voetbal club sponsort Vuurwerk Orthen zag je gewoon poster op muur hangen haha.

de demo vondt zeker geslaagd zaten hele mooie beauty's tussen de waaiers waren helemaal top harde bursts en de finale als laatste was heavy.

Wil Vuurwerk Orthen & VWC bedanken voor geslaagde/top meeting en Royal voor de mooie top demo die ze geschoten hebben.

Zal tevens vanmiddag de films van de demo ook online zetten.

Laatst bewerkt:
Vrijdag 13 november 2009 is een datum die nog lang in onze geheugen zal blijven bestaan.
De datum van eerste meeting van Vuurwerkcrew samen met Vuurwerk Orthen.
Bij het binnen komen van de winkel komt de gezelligheid meteen op je af.
Gezellig ingericht, voldoende loopruimte en een keurige opstelling van de producten in de vitrines.
Persoonlijk hield ik mij namens vuurwerkcrew bezig om de leden op te vangen en welkom te heten. De leden kregen meteen een presentielijst in hun handen gedrukt.
Op deze lijst konden naam en emailadres worden genoteerd, met als doel een verloting van mooie prijzen die later zal plaatsvinden.

Gilbert, eigenaar van Vuurwerk Orthen opende om circa 19.00 uur de meeting met een toespraak. Hij hield een praatje over het programma van de avond, een verhaal over Vuurwerk Orthen zelf, en de freaks kortingsactie

Vervolgens kwam Marchel aan de beurt met een toespraak en sprak voornamelijk over het vuurwerkassortiment van Vuurwerk Orthen.

Als laatste hield ik persoonlijk een toespraak namens Vuurwerkcrew, met name om Gilbert en Nicole te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben om deze meeting mogelijk te maken. Als dank een bloemetje overhandigd aan de charmante Nicole die de hele avond druk in de weer was voor ons.

Tussendoor nog een prijsvraag gedaan, deze viel goed in de smaak, 13 vragen, niet allemaal eenvoudig te beantwoorden.
Vincent werd de trotse winnaar met alle vragen goed, hij mag de Giant van Wolff komen halen.
Verder 5 mensen met 1 fout, deze kregen of een dvd of een gratis cake.
De winnaars van de cake zijn bij mij bekend, ik geef de gegevens door aan Vuurwerk Orthen. Afhalen in overleg met Gilbert van Vuurwerk Orthen.

Na de toespraken vervolgden we de weg naar een nabijgelegen weiland om de demo te bekijken. Alle producten werden 1 voor 1 geshowd, en de demo werd beëindigd met een grootse finale,geweldig getimed met tussenpauzes, om even tot rust te komen om tenslotte te eindigen met een zinderend mooi en hard schouwspel.
Er is ontzettend veel de lucht in gegaan, het deed Den Bosch op zijn grondvesten trillen. Royal Fireworks heeft een perfecte demo geschoten.

Na deze demo kwamen de meesten weer terug op de basis, de winkel van Vuurwerk Orthen waar we nog gezellig nagepraat hebben.
Circa 23 uur gingen wij naar huis.

Namens Vuurwerkcrew willen wij Gilbert, Nicole en Marchel bedanken voor deze geweldig avond en alle hapjes en snapjes.
Wij hopen dat deze eerste meeting een jaarlijks vervolg zal krijgen.

En een dankwoord aan alle leden die er waren. Jullie opkomst in groten getale en jullie inbreng heeft mede tot dit grote succes geleid.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan