Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die deze avond hebben mogelijk gemaakt.
Ik was er met Rik777 en 2 andere maten van me.
Dit was mijn eerste meeting, volgende keer ben ik er zeker weer bij, zal dan wat meer mensen aanspreken, heb nog lang niet iedereen gehad!

Even mijn verhaal posten.
Al ben ik mega gaar.
Maar ja gekookte aaardappelen, smaken ook beter dan rauwe.:wink:

----

Gisteren 16:30 uur, he he eindelijk weekend.
Even naar de pomp en naar de Toren in Kerdriel om een loempia en een kroket in me mik te douwen.

Daarna richting Den Bosch.
Dat reed lekker makkelijk, want ik was er in 10 minuten.
Auto geparkeerd, toch weer op een andere plek neergezet en bij vw Orten naar binnen.
Daar werd ik hartelijk ontvangen door Marchel en Gilbert en Nicole.
Ook waren er al andere freaks.

Ik heb meegeholpen om de dummy's neer te zetten en de ledlampen in elkaar te bouwen.
Gezellig bijkletsen met de al gearriveerde freak en Marchel en Gilbert.

Ondertussen kwamen er al meer freaks naar binnen en werd het steeds gezelliger.

De vuurwerkcrew crew was er ook en toen was de beroemde toespraak van Fred.
En later, kan ook eerder zijn de toespraak van Gilbert.

Kwis ingevuld, ik dacht dat ik Giant wel had, niet dus.:wink:
Nee grapje, maar ik vind de beruchte/beroemde Fred kwis wel erg leuk elke keer.

En daarna richting de demo.
Darsoul en Fireworksaddict(toch?) achter in me wagen gepropt, naast me weekendtas en me berg schoenen muiltjes.
Jawe voorin.
Want ik ging na de demo/meeting gelijk door naar een kampje van me scoutinggroep.

Onderweg natuurlijk de afslag gemist, die ik eingelijk had moeten nemen.
En ja hoor, me navigatie maar anageven naar links, maar dat kan niet.
Toen Den Dungen ingereden, me navigatie weer, hier naar links, nee ken niet, ik rij dan gewoon op een erf.
Ik heb geloof ik aardig lopen vloeken, de hele rit.
Sorry, Jawe, Darksoul en fireworkaddict, maar ik zag de klok steeds meer naar half negen vliegen.
Maar het lag niet aan jullie, gloeiende ....... cencuur.:wink:

Demo was top.
Ik had al de Royal fireworks producten al gezien tijdens de workshop demo.
Maar ik heb lekker genoten, van het mooie vuurwerk.
En ik heb me score lijstje, goed bewaard, om later na te kijken, als ik bij vw Orten ga bestellen.

Terug, ging het met me navigatie wel goed, zie je dat een Medion navigatie systeem toch ook zijn goede punten heeft.
Gezellig bijgepraat over de demo en de uitslag van de kwis van Fred aangehoord.
Rond half elf ben ik in me auto gestapt en richting scouting gereden.

Daar ben ik om 2:00 uur naar me bed gegaan, want me ogen gingen opeens vanzelf dicht.
Wat nu ook het geval is, want het is laat.

Marchel, Gilbert en Nicole, Fred en de rest van de vuurwerkcrew crew, Royal fireworks hartelijk bedankt, voor de gastvrijheid, de hapjes, en de drankjes en het gratis materiaal.

En voor de genen die zouden komen en er toch niet waren. JAMMER DAN.
En voor de rest MAZZEL!

(Wat een gezwam weer zeg.:wink:)

ook ik wil even iedereen bedanken die dit mogenlijk heefd gemaakt!!!
ook Marchel, Fred, Gilbert, Nicole en het team van Royal in het bijzonder!
ik heb het zelf erg gezellig gehad veel mensen achter de nick name gesproken!
erg leuk!
jaja zeker voor herhaling vat baar!
na de producte gezien te hebben was ik zwaar anthousiast.
wil heel veel royal dit jaar:D

Die groepsfoto werd gemaakt door Damianus. Hij liet net in de chat weten dat die foto waarschijnlijk morgen online komt :)

klopt , wat toen morgen was , is nu vandaag .
maar ik ga het niet redden .
heb 120 showroom foto's en 60 demo foto's , welke allemaal bewerkt moeten worden enzo .
gisteren had ik al helemaal geen tijd omdat ik heel de dag in heerenveen zat bij het schaatsen (600 foto's gemaakt btw) .
en ook vandaag had ik maar 'n paar uur vrije tijd , de rest van de dag zat ik bij familie in den haag (moet ook gebeuren he) .
morgen na school maak ik af waar ik vandaag aan begonnen ben , en dan komt alles in 1 keer online .

mijn excuses voor de vertraging .

zal ook nog even 'n reactie geven over de demo en meeting .
de meeting vond ik erg gezellig , veel bekende gezien maar nog meer onbekende .
quiz was ook goed bedacht , wel makkelijk maar zeker leuk .
en de showroom zag er weer top uit , perfect ingericht , mooi overzichtelijk .
de demo vond ik echt geweldig , de locatie was minder maar daar doe je niks aan .
'n bizar grootte finale ,zo zie je ze niet vaak , en voor de rest werden de producten per stuk geschoten .
wat ik zelf een erg goede zet vindt , zo krijg je 'n eerlijk beeld over het product .

ik wil gilbert , marchel , fred en de andere bedanken , voor de geslaagde avond , en alle moeite die er in gestoken is .

damian ik wacht gewoon geduldig op je fotos.
ben zeer benieuwd na de groeps foto.
dat je vertraging heb is begrijpenlijk met zo veel fotos:D
we wachten gewoon nog ven af he!

geen probleem he Damianus, ik heb er al een paar keer naar gevraagd op het forum:p maar goed dat is omdat ik het gewoon leuk vind om te zien, en erg fijn dat je überhaupt foto's hebt gemaakt en er de moeite voor doet.

Ik heb het erg naar me zin gehad...

Natuurlijk ook veel lol gehad in de auto van Tabe. (nogmaals bedankt voor de lift) :D

Sommige producten die getoond werden op de demo vond ik redelijk goed.
De bursts en sommige effecten spraken mij aan....
Maar nadat ik achteraf te horen kreeg dat de prijzen niet laag waren, voelde ik al aankomen dat je de volle poet er voor gaat dokken.

En tsja jullie hebben het nu al 300 maal gehoord maar ik maak daar 301 van... Bedankt Fred, Marchel en Gilbert!

Volgende keer weer! :bye:

Tot in Eemnes jongens!

EDIT: Ik heb nog niemand over mijn dvd's gehoord die ik beschikbaar heb gesteld...(op fred na) :rolleyes:

-Roy-

Laatst bewerkt:
Beste Freaks en Vuurwerk Orthen,

Het team van Royal Fireworks heeft erg veel plezier aan deze dag gehad en we hebben graag meegeholpen aan jullie meeting.
Mochten jullie in de toekomst weer een meeting of jubilea hebben call us, we are there!! :)

Hierbij enkele foto's van het terrein van waaraf geschoten is, helaas geen foto's van alles op kabel en ontsteker we hadden het te druk wellicht heeft een ander deze foto's nog zodat hij of zij die kan posten.
Wel een foto van hoe de vitrine eruit ziet bij Vuurwerk Orthen, onze dank voor de mooie opzet! Toppie

Groeten

Jeroen & Herbert

Hierbij dan nog maar een selectie foto's van de vuurwerkdemo zelf (de productfoto's etc zal ik achterwege laten)...

Er staan wat mensen op de foto's (mocht hier bezwaar tegen zijn, i.v.m. slechte kapsel e.d. hoor ik het graag :wink:)

Nadat de vuurwerkdemo was afgelopen zijn we met 'n heel aantal gasten de schietlocatie opgelopen om de mannen van Royal Fireworks een helpende hand te bieden, zodat ook zij nog richting Orthen konden :D

Nadat de schietplek was vrijgegeven konden we in het pikkedonker die kant op lopen. Daar zagen we al snel hoeveel er daadwerkelijk de lucht in was geschoten..

Pyroboy controleerde toch nog even of er niets iets verstopt zat tussen de lege kartonnen..
img_0952.jpg

De mannen van Royal Fireworks ontkoppelde de schietkisten... Zodat wij de cakes en het electra-draad op konden ruimen zonder alles mee te trekken.
img_0955.jpg

Een van de gebruikte schietkisten...
img_0956.jpg

Met een close-upje:
img_0970.jpg

Dit was maar een klein gedeelte van de finale...
img_0957.jpg

img_0962.jpg

Op een bankje in het water...
img_0964.jpg

Nogmaals, van de andere kant...
img_0971.jpg

Nog een aantal RF cakes:
img_0965.jpg

Ook DarkSoul droeg zijn steentje bij met het opruimen:
img_0972.jpg

Lach eens naar het vogeltje ;)
img_0973.jpg

Royal Firework members @ Work:
img_0974.jpg

Ook Pyroboy en Jaw hielpen een handje (behalve hier :P) Met 3thdimension op de achtergrond?
img_0976kopie.jpg

De laatste restjes zaten in de kartonnen en mochten terug richting de RF aanhanger..
img_0977.jpg

img_0981.jpg

En toch moest sigaar nog even kijken of er niet toevallig een mooie dummy voor thuis tussen zat ;)
img_0978.jpg

Greetings, Fireworkaddict / Nick

EDIT: foto-links gefixt.. blijkbaar werkt de IMG tag-code vanuit de gallery niet op het forum :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels ook wat foto's verwerkt! Niet veel, maar toch :)

213fyia.jpg

6531uf.jpg

ic8zh1.jpg

[muziek]Down by the river side...[/muziek]

2ywtgrn.jpg

2ryrp7s.jpg

Fireworkaddict: "Kijk, deze foto heb ik gisteren gemaakt."
Jawe: "Maar...is dat nou een kameelteen?"
Pyroboy: "Dat hoef ik niet te zien hoor! Ik verstop me wel effe achter Jawe."

b6652h.jpg

10z90y9.jpg

Laatst bewerkt:
2ryrp7s.jpg

Fireworkaddict: "Kijk, deze foto heb ik gisteren gemaakt."
Jawe: "Maar...is dat nou een kameelteen?"
Pyroboy: "Dat hoef ik niet te zien hoor! Ik verstop me wel effe achter Jawe."

Haha, deze is toch wel erg grappig! Pyroboy zat te klagen omdat z'n uitgewaaide haar niet zo mooi zat. Dus daarom wilde die eigenlijk niet op de foto... :devil:

Haha wat een schande dat dit soort foto's van mij op internet gaan circuleren:p :p

achja,, mn haar was idd behoorlijk verwaaid, en aangezien ik al niet er fotogeniek ben, (zie vorige foto's:p) wordt dat er met een verwaaid kapsel niet beter op;)

en of ik nou behoefte heb om een kameelteen te zien.. :rolleyes:

ijk eens wat een gezelig zooitje!
krijg nu al heimwee:D wanneer is de volgendemeeting! whahah

mooie fotos damian mijn dank daar voor!!

Was zeker gezellige boel daar top foto hoor damian!

We want more! we want more! <-- bedoel uiteraard meeting mee, wanneer is de volgende ? haha :D

Top Damian.. helemaal geweldig die foto!
Wat een gezelligheid!

De volgende meeting is natuurlijk in Eemnes op 27nov.. hier moet ook iedereen bij zijn:)

Zullen we van deze foto maar eens een raadt het plaatje maken?:p

Kijken hoeveel namen we kunnen koppelen aan gezichten:p

Edit:
Namen die ik al kan koppelen van links naar rechts:

The Cigarman
Darksoul
3th Dimension
Sjopies
Pyroboy
Fireworkaddict
teun48 (als ik me niet vergis)
Moontan