Zo..
Waar zullen we eens beginnen! Want wat was het een geweldige avond!
Doordat ik (en 3ThDimension) graag files wilde vermijden (die er niet waren

), kwamen we al om 6uur aan bij Orthen.
We mochten gelukkig meteen naar binnen, zodat we niet in de kou hoefde te wachten.. en ook tegen de verveling was snel iets verzonnen..
Want ik kreeg meteen de stofzuiger in de hand geduwd

Helemaal niet erg,, draag graag mijn steentje bij
Na verschillende handen te hebben geschud, en weer heel wat bekenden gesproken te hebben, waren er een aantal toespraken.
Ook de quiz was erg leuk, beetje raar dat wij geen prijs wonnen, terwijl me met z'n 6-en hadden samengespannen
De weg naar de demo toe, verliep bij mij, net als bij veel anderen, ontzettend geweldig met die tomtom

.. meteen de goede uitrit voorbij gereden, maar nog wel op tijd voor de demo.
En dat was me een demo, geweldig!.. alle cakes uitwerkt met volle harde burst, de meeste cakes met volle boeketten, en prachtige kleuren.
Jammer vond ik alleen dat veel cakes werden afgesloten met salutes, terwijl deze amper boven de gewone burst uitkwam.
Nadat het terrein was vrijgegeven nog even met een aantal mensen de cakes opgeruimd en naar de aanhanger gebracht.
Toen weer teruggereden.. en je raadt 't nooit; weer verkeerd gereden
Terug bij het warme Orthen nog even een drankje gedaan, of 3

.. en nog met wat mensen gesproken.
De hapjes waren lekker, en alles er omheen was perfect verzorgd.
Wat kan ik er nog meer van zeggen?.. het was gewoon een topavond.. waar ik totaal niets op aan te merken heb (en dat is niet vaak

).. alles tot in de puntjes verzorgd. Perfect!!
Ik wil dan ook iedereen van Orthen, Vuurwerkcrew en Royal Fireworks bedanken voor deze geweldige avond.
Maar natuurlijk ook alle mede-freaks die ik gesproken heb, met z'n allen hebben we gezorgd voor een prachtige en gezellige avond!!
Hoop dat ik dit nog vaker mag mee maken

En nu op naar Eemnes, en dan hoop ik jullie daar weer allemaal te treffen
Bedankt!
Pyroboy
edit: wow wat een verhaal