Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

We hadden vannacht al even gepost met zijn drieën maar ik wil bij deze iedereen bedanken voor de leuke avond. Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar. Ook wil ik in het bijzonder Marchel, Fred, Gilbert, Nicole en het team van Royal bedanken voor het mogelijk maken van de avond. Top mensen! En volgend jaar weer?:)

van wie had trouwens de politie een vuurpijl opengebroken?

Nou hierbij mijn verhaal....wij (lodyx en ik) waren wat later dan 19.00 aanwezig, maar dat mocht de pret niet drukken...we waren ruim op tijd voor het echte begin :D
Welkomstpraatje e.d. was gezellig en toch maar even de moeite genomen om de grote fred-quiz in te vullen.
Na nog wat met fred810 te hebben gepraat en de producten te hebben bekeken was het tijd om naar de schietplek te gaan.
Een geweldige consumentenshow gezien met op en top super producten!
Na de show gingen de meeste freaks direct weer terug naar Orthen om weer een btje op te warmen, maar gelukkig waren er ook wel mensen die graag even mee wilden helpen om alle spullen weer netjes op te ruimen.
Het was wel even een werk maar nadat alles weer in de aanhanger zat snel weer naar Orthen gegaan. De meeste freaks waren echter alweer weg en de prijsuitrijking was ook al geweest. Wesley zei gelukkig dat ik ook gewonnen had en dus meldde ik me uiteraard ff snel bij Fred (een prijsje is altijd leuk meegenomen natuurlijk :cool: ). Helaas heb ik doordat we zo laat waren niet echt kennis kunnen maken met nieuwe gezichten.
Nadat we een kijkje in de bunker hadden genomen en de crew ook al weg was werd het voor ons ook tijd om maar een op te stappen en naar huis te gaan rond een uurtje of 12. We stapten met een mooie tas dummies de shop uit en werden bijna omvergereden door een auto....
Bleek dus politie in burger te zijn, die waarschijnlijk op had staan wachten na van de buurt gehoord te hebben dat er al vuurwerk werd verkocht.
Ze wilden ons niet geloven dat het alleen maar dummmies waren en wilden volgende mij alles in beslag nemen. Gelukkig kwamen de mensen van royal ook net naar buiten en overtuigde ze door een pijl los te breken en te laten zien dat ie leeg was...
Daarna ging de politie maar even een babbeltje maken met Gilbert en Marschel. Maar niet voordat ze een mooie royal aansteker hadden gekregen :D.

Wij zijn daarna dus snel naar huis gereden maar wel met een mooi voldaan gevoel gelukkig! (en een paar lifters :p)

Daarom ook iedereen bedankt die aan deze dag heeft bijgedragen!

P.S. We mistten wel de stripsters en de oliebollen eigelijk :p

Ik wil hierbij Gilbert en zijn lieftallige peony, Marchel en VWC bedanken voor de gezellige avond en de leuke demo.Het was goed geregeld behalve een beetje licht om de schietlijst te kunnen zien.Het is bekend hoe dat is gelopen en was ook geen probleem. Verder was het erg gezellig en altijd leuk om de mensen achter de namen te leren kennen.En als klap op de vuurpijl ook nog een dvd gewonnen met een quizje.Jongens het was TOPPIE BEDANKT

Ik vond het maar een beetje een slappe bedoening gisterenavond, snap niet echt goed waar jullie enthousiastme vandaan komt?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou mijn verhaal dan maar van de meeting.

Nadat ik bij Den Bosch centraal uit ben gestapt ben ik richting orthen gelopen. Echter stond ik natuurlijk weer op een verkeerde plaats maar gelukkig wel met 2 andere freaks. Samen zijn we richting orthen gegaan, nog bedankt voor de lift gasten. Eenmaal aangekomen de bekende gezichten opgezocht en naarwat verhaaltjes van de organisatie geluisterd. Hierna de weg vervolgt richting de Demo.

De Demo vond ik super, ik verbaasde me steeds weer over de uitwerking van sommige producten. Ik denk dat de meeste die bij de demo zijn geweest het hier wel eens mee kunnen zijn. Nadat de demo was afgelopen is alles netjes opgeruimd, dit ging gelukkig vrij vlot.

Hierna terug gegaan naar orthen, nog wat gedronken en gegeten. Was erg gezellig en daarna nog een lift gehad van Bassie1978 naar het station. Daar werd ik op een punt er uit gezet waar heel toevallig nog een lekkere meid stond. Dank daarvoor.

Toen uren met de trein naar huis gegaan, en rond half 4 eindelijks thuis.

Het was gezellig en bedankt mensen die dit mogelijk hebben gemaakt!

(ps, ook ik miste de stripsters en de oliebollen. Volgende keer beter)

Ik vond het maar een beetje een slappe bedoening gisterenavond, snap niet echt goed waar jullie enthousiastme vandaan komt?!

Hoezo vond je dit een slappe bedoening?
Ik heb gisteren van niemand iets gehoord dat het niet goed,leuk en of gezellig was.

Ook ik wil iederen van Orthen en Royal bedanken voor de gastvrijheid en de prima verzorgde meeting en demo. Daarnaast in het speciaal nog even Fred noemen die namens VWC alles op poten heeft gezet voor de meeting daar incl. quiz, erg leuk gedaan weer, heeft hem zat tijd gekost ook. :):wink: Daarnaast ook alle leden natuurlijk bedankt, want met z'n allen hebben we er een geslaagde avond van gemaakt dacht ik zo. :D (Al vond Rob dat blijkbaar niet...? Zonde...)

Ik heb het vuurwerk eerder dit jaar al gezien en was toen enthousiaster, dat waren dan ook "samples" en nu waren er hier en daar wat aanpassingen gemaakt, vooral in tempo bij de fan-shapes. Ik vind het nog altijd een intessante lijn, zeker een aantal goede cakes, maar ben niet meer zo overtuigd als eerder dit jaar. :wink:
Locatie was niet perfect, maar het ramde goed door haha, dat zien we graag! :D Royal, bedankt! :D

Gefeliciteerd aan de prijswinnaars, geen misselijke hoofdprijs trouwens haha, een Giant, geweldig!

Zo..
Waar zullen we eens beginnen! Want wat was het een geweldige avond!

Doordat ik (en 3ThDimension) graag files wilde vermijden (die er niet waren:P), kwamen we al om 6uur aan bij Orthen.
We mochten gelukkig meteen naar binnen, zodat we niet in de kou hoefde te wachten.. en ook tegen de verveling was snel iets verzonnen..

Want ik kreeg meteen de stofzuiger in de hand geduwd :shocked: :p:p
Helemaal niet erg,, draag graag mijn steentje bij:)

Na verschillende handen te hebben geschud, en weer heel wat bekenden gesproken te hebben, waren er een aantal toespraken.
Ook de quiz was erg leuk, beetje raar dat wij geen prijs wonnen, terwijl me met z'n 6-en hadden samengespannen:p

De weg naar de demo toe, verliep bij mij, net als bij veel anderen, ontzettend geweldig met die tomtom:p.. meteen de goede uitrit voorbij gereden, maar nog wel op tijd voor de demo.
En dat was me een demo, geweldig!.. alle cakes uitwerkt met volle harde burst, de meeste cakes met volle boeketten, en prachtige kleuren.
Jammer vond ik alleen dat veel cakes werden afgesloten met salutes, terwijl deze amper boven de gewone burst uitkwam.

Nadat het terrein was vrijgegeven nog even met een aantal mensen de cakes opgeruimd en naar de aanhanger gebracht.
Toen weer teruggereden.. en je raadt 't nooit; weer verkeerd gereden :)

Terug bij het warme Orthen nog even een drankje gedaan, of 3 ;).. en nog met wat mensen gesproken.
De hapjes waren lekker, en alles er omheen was perfect verzorgd.

Wat kan ik er nog meer van zeggen?.. het was gewoon een topavond.. waar ik totaal niets op aan te merken heb (en dat is niet vaak :rolleyes:).. alles tot in de puntjes verzorgd. Perfect!!

Ik wil dan ook iedereen van Orthen, Vuurwerkcrew en Royal Fireworks bedanken voor deze geweldige avond.
Maar natuurlijk ook alle mede-freaks die ik gesproken heb, met z'n allen hebben we gezorgd voor een prachtige en gezellige avond!!

Hoop dat ik dit nog vaker mag mee maken:)
En nu op naar Eemnes, en dan hoop ik jullie daar weer allemaal te treffen:)

Bedankt!

Pyroboy

edit: wow wat een verhaal :p

Ik vondt het gister avond ook wel gezellig.
Alleen Ik Thrillseeker en nog 2 andere gasten kwamen wat aan de late kant omdat de tom tom nog wel is een omweg wou maken ( wij zijn zeker wel 5a6 keer de maas overgereden in 1 avond )

voor de rest een leuke demo,Super finale,lekker eten en drinken en natuurlijk de dummy die wij mochten hebben/Uitzoeken ( dummy.s die weg mochten )

ik wil graag iedereen bedanken die dit heeft mogelijk gemaakt.

GR Rik777

Ja, wat kan ik zeggen.
Als je vandaag pas bent geregistreerd en je dus niet echt die vuurwerkcrew sfeer kunt hebben, dan is het inderdaad het enthousiasme ver te zoeken.
Maar volgens mij heb ik jou niet gezien gisteravond.

Ik wil bij deze Marchel, Gilbert, zijn vrouw, Vuurwerkcrew en alle leden bedanken voor deze gezellige avond die we gisteren hadden.
Ik heb echt een prima vrijdagavond gehad!

De winkel was prachtig ingericht, genoeg plek voor iedereen en een gezellige sfeer!
Er was voor iedereen een hapje en een drankje, dank daarvoor!

De demo zelf was geweldig, alleen de heenweg daar naar toe was niet zo geweldig.
Ik heb zeker 10 km omgereden:p
Toen als een gek door Den Dungen liggen crossen om nog bij die demo te komen.
Sorry Vuurwerkk14 als je nu een pijne reet hebt, door bij mij op de achterbank te zitten. :p
Ik kan niets anders dan met lof over de producten van Royal Fireworks spreken. Echt geweldige effecten, veel goud, prachtige combinaties in potten, salute finales, harde bursts!

Toen weer terug naar Orthen om nog wat bij te kletsen over de producten. Natuurlijk ook op die terugreis weer flink moeten omrijden:bonk:
Stomme tomtom.:mad:
Om 22:15 moest ik vuurwerkk14 bij het station droppen en daarna maar eens naar huis liggen kakken.

zoals genius al aanaf, we hebben al een berichtje achtergelaten maar bij deze ook nog even mijn eigen berichtje.

allereerst natuurlijk trots op de prijs, altijd leuk zo een extraatje!

mijn complimenten aan de heren organisatie, netjes gedaan!

dit was voor mij de eerste meeting dus wist nog niet echt wat ik ervan kon verwachten maar ik vond het echt leuk. lekker heel de avond met je neus tussen de dummy's en de gezichten zien achter de nicknames. en natuurlijk het vuurwerk zelf, zaten erg leuke producten tussen en ik moet denk ik nog maar ergens een potje geld aanboren...

bedankt gasten! (voor de leuke avond)

Volgens mij is alles al wel naar voren gekomen in dit topic; de bedankjes richting Gilbert, Nicole, Marchel, Fred, Royal fireworks, en alle andere betrokkenen!

Goed verzorgde avond, een niet al te grote groep mensen, maar dat gaf niet. Je kon even rustig een praatje met elkaar maken, wat mensen leren kennen. En weer een keer over vuurwerk ***len zonder dat je raar wordt aangekeken :bonk:

Ondanks de lange rit (inclusief filerijden) en het missen van de afslag op weg naar de vuurwerkdemo zelf, was het een super avond!

Heb me echt heel prima kunnen vermaken, en een hoop andere freaks een beetje leren kennen.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar; jaarlijkse bijeenkomst bij vuurwerk Orthen?!
Gr. fireworkaddict / Nick

Smorgens vroeg ik werd wakker en had er zin in. Nog even op forum geweest beetje babbelen en we konden gaan. Me trein vertrekte om kwart voor 4 dus ik ging 3 uur maar weg. Kwart over 3 aangekomen bij de fopshop wou ik nog een kroon kopen voor marchel omdat die ghostkings zou schieten helaas mislukt want ze hadden geen kroontjes:p. Toen om kwart voor 4 in de trein gestapt saaie boel ***trein verveelde me dood maar het was het waard.

Om kwart voor 6 kwam ik aan en ben even gaan bellen en daar kwam Denjo al aan de held die me kwam ophalen:D. Toen zijn we even hapje gaan eten een shoarmaatje heerlijk:D. Toen gingen we opweg naar orthen we waren redelijk in de buurt al en opeens boem een enorme fluit we dachten gelijk zal wel een flinke fluitpijl zijn(bleek een ghostking te zijn).

Uiteindelijk aangekomen kwamen we gelijk mattenfreak en omepje tegen die ook op we waren. Eindelijk waren we er we kwamen in een zeer sfeervol ingerichtte ruimte met eten drinken alles was netjes verzorgt. Gelijk lekker rond gekeken en fred die gelijk kwam met een formulier waarmee we iets konden winnen helaas niks gewonnen maar mag de pret niet drukken. Toen lekker met wat mensen gebabbeld. Uiteindelijk deed fred zn woordje wat erg leuk was. Wat ik het mooiste vond was dat fred nog zo leuk zei en nu het woord ana marchel die soms iets teveel reclame maakt maar ene geweldige kerel haha heel leuk.

Toen was het de buurt aan marchel en legde paar dingen uit en iets erna gingen we naar de demo:D. Iedereen stapte in de auto's en we kregen te horen dat het best ver was nog. Wij starten de tom tom op en weg waren we, maar na 200 meter opeens een een grote blokkage. We zijn maar we omgedraaid en weer doorgegaan. De tomtom zat hele tijd alles verkeerd aan te geven maar door flink gas te geven door Denjo waren we op tijd:D. Aangekomen om 5 over half 9 was het al best druk.

We waren eindelijk aangekomen en ook maar iets later begonnen we. We hadden allemaal een schietlijst gekregen waar we alles netjes op konden zien, maar we zagen niks dus ik ben maar met me mobiel gaan oplezen hardop. Utineindelijk was het ene super demo de producten hebben indruk op me gemaakt paar waren echt toppers. Wat ik ook heel leuk was en zal ik niet snel vergeten fred stond de hele tijd bij me en ik las gewoon op. Op gegeven moment kwam de finale en ik ging uit me dak maar ik zag fred ook genieten net ene klein kind haha heel leuk:D. Super werk van team royal die ik helaas niet heb kunnen ontmoeten.

Uiteindelijk zeer voldaan terug gegaan naar orthen waar we aan het nagenieten waren en lekker kletsen. Was het eindelijk al zon half 10 en moest helaas al kwart over 10 weg dus heb nog snel even lekker gekeken en gepraat. Ook vond ik het gesprek tussen mij Mike en nog iemand was iemand met krullen weet je naam niet maar was erg leuk. Mike maakte me vooral erg nieuwschierig over de The one van B&W. Uiteindelijk was het kwart over 10 en ik moest helaas weg de laatste trein ging iets over half 11. Toen heeft Denjo me netjes weggebracht en moest ik weer 2 uur in die klere trein zitten, maar het was erg leuk en was wel moe.

Uiteindelijk vond ik het erg leuk en wil ik team vwc erg bedanken en marchel natuurlijk, ook Team Royal voor de supershow. Helaas had ik subarufreak en jeroen van royal ook nog willen ontmoeten maar dat ging niet omdat ik al zo snel wegmoest maar komt een andere keer. Verder de eigenaren van orthen super dat we de locatie konden gebruiken en alle members die er waren en nog eentje niet te vergeten Denjo voor het rijden:D.

Ook wil ik nog 1 ding kwijt en vind het jammer dat sommige mensen dit deden. Marchel heeft zich 1000% ingezet en dan bellen sommige mensen af omdat ze dneken dat het slecht weer word. Ik ben zelf 2 uur wezen reizen plus van het station af. Maar zonder deze mensen was het ook leuk. Hoopte alleen wel voor Marchel dat er meer mensen kwamen. Achja het was super wil nogmaals iedereen bedanken en vind het jammer dat ik lang niet iedereen heb gesproken veel mensen die je wel zag maar niet gesproken hebt achja ene volgende keer dan maar Toppie iedereen en moeten we weer doen:D

Vuurwerkk14

Voor mij was het gisteren de eerste meeting als "officieel" crewlid. Kan alleen maar zeggen dat ik een topavond beleefd heb.:)! Erg leuk om nu ook de personen achter de namen te leren kennen.:p

Alle ingredienten waren aanwezig voor een goede meeting, een goede opkomst (volgende keer hopelijk nog weer meer members!), prima locatie, fijne demo en alles was prima verzorgd. Ook namens mij dank aan Gilbert en Nicole voor hun gastvrijheid naar ons toe! Marchel en Fred bedankt voor het op poten zetten van deze demo en Royal Fireworks bedankt voor de prachtige demo.

Verder wil ik alle members bedanken die aanwezig waren voor de leuke avond!

Wie had gisteren trouwens ook weer die groepsfoto gemaakt?
Is deze al ergens terug te vinden?:)

Oja, Ik ben MET knalpijp thuis gekomen :D

Die groepsfoto werd gemaakt door Damianus. Hij liet net in de chat weten dat die foto waarschijnlijk morgen online komt :)

Tsja, wat kan ik aan al het voorafgaande nog toevoegen?

Ik heb een ontzettend leuke avond gehad. Ik denk dat we er samen, met z'n allen, echt iets moois van hebben gemaakt! Marchel heeft zich bijzonder ingespannen met alle voorbereidingen en dergelijke. Gilbert en Nicole zijn ook erg druk geweest met de showroom, hapjes en drankjes, en voorzieningen op locatie. Fred ook bedankt voor zijn inspanning om toch maar weer een mooie meeting te fabriceren. De mensen achter Royal Fireworks eveneens bedankt voor hun vuurwerk, pyrotechnische ondersteuning, en gastvrijheid op het schietveld.

Verder bijzondere dank aan jawe voor de lift op de heenweg, en heartworm voor de lift naar het station op de terugweg!

De meeting vooraf in de winkel was prima. Erg goede showroom, met een prettige en ruime zaal. Drankjes, knabbeltje, quiz, genoeg bekende koppen, hoop dummy's...nee, niemand hoefde zich te vervelen.
De demo was lastig te vinden. Ik weet nu bijvoorbeeld ook weer waar de wereldstad Maaskantje ligt :blink: De locatie was redelijk. Donker, haast té donker, naast een meertje, midden tussen de weilanden. Helaas geen gebouwen in de buurt, dus een echo was er nauwelijks.
Royal Fireworks heeft mij zeker niet teleurgesteld. Details geef ik later wel, maar over het algemeen heb ik bijzonder fraaie effecten met goede bursts gezien en gehoord. In de belangrijke middenklasse cakes (zeg 15-35 euro) zijn gewoon echt goede cakes te vinden. Lekker tempo, prachtig heldere kleuren.

Zijn er dan helemaal geen negatieve dingen te melden? Nou, alleen futiliteiten.
- Nét als we richting demo willen gaan, komt de politie langs bij de winkel Vuurwerk Orthen. Hun binnekomer was (houd me vast) "We hebben gehoord dat hier vuurwerk verkocht zou worden." Jee! Wat een openbaring! Ja, je loopt hier ook een winkel binnen :bonk: Maar goed, het bleek dat de buurtbewoners nogal gechoqueerd waren door de vlaggen met "hier te koop: vuurwerk" op de gevel.
- De 'beloofde' oliebollen kraam heb ik niet gezien :p
- Er waren minder freaks dan zich hebben opgegeven. Tegen hen die er toch niet bij waren, kan ik alleen maar zeggen: bekijk lekker alle films en foto's, en heb maar hard spijt!
- Schietlijst had ook wel een prijslijst mogen zijn. Je wil toch weten wat die cake nou kost waar je naar kijkt.

Ik geef later nog wel gedetailleerde comments van de producten in de topics van Royal. Ook plaats in nog wat (product)foto's. Weet nog even niet of dat dit weekend lukt, of anders maandag, maar ze komen er aan :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan