Meeting bij demo's

Morgen aanwezig bij Rubro en overmorgen bij Vuurwerkmania.
Fietsen gaan twee dagen mee en een B&B geboekt, samen met mijn vrouw.
Wordt genieten.:applause:

Vandaag is het zover!!!

De demo van Rubro!

De volgende leden hebben aangegeven, interesse te hebben om elkaar te meeten.

Stefan Works
Edraket0802
Happy4ever1968
Heho
Partyelmar
Reverser
elburgersc
Rico
Hutter
MasterBsc

Maak gebruik van de topic om met elkaar af te spreken en een foto zal natuurlijk leuk zijn :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zin in! En het weer is ook perfect vanavond!
Hopelijk is het morgen ook zo en blijft het onweer even weg :cool:

Hoe gaan we elkaar herkennen vanavond? Aansteeklont in de borstzak? :wink:

Zin in! En het weer is ook perfect vanavond!
Hopelijk is het morgen ook zo en blijft het onweer even weg :cool:

Hoe gaan we elkaar herkennen vanavond? Aansteeklont in de borstzak? :wink:

Hahaha

Ik ben er ook! Je herkent me aan een shirt met een pinguïn derop. Mn Koala-shirt zit in de was, zullen we maar zeggen :wink: Aarzel niet om me aan te spreken, zie jullie vanavond!

T leek me leuk een meeting maar kon niet echt ontdekken waar een ieder stond. Volg x maar afspreken op een bepaald punt misschien? Hoop dat een ieder genoten heeft...

Vandaag de demo van Vuurwerk Mania

2de poging om elkaar te moeten bij een demo!

De volgende leden hebben aangegeven interesse te hebben in een meeting

Mikosje
Edraket0802
Gupje
Happy4ever1968
Partyelmar
Reverser
elburgersc
De Knalknapen
herdervriend

Gebruik de topic om met elkaar af te spreken en een foto zal leuk zijn :)

Laatst bewerkt:
Ik kan helaas door 'familie omstandigheden' niet aanwezig zijn... veel plezier iedereen! Meeten is niet echt te doen geweest gisteren.

Misschien even wat eerder afspreken bij de parkeerplaats of op het strandje? Het is eigenlijk ook zo voorbij en dan ga je weer naar huis.

Een goede tip: Trek een lange broek aan. Je wordt opgevreten door de muggen! Echt geen grapje, niet normaal daar.

Leuk vuurwerk gisteren gezien. Wat een leuke locatie voor een mooie show. Alleen immens groot, dus niemand gezien. Gezien de voorspelling van het slechte weer voor vanavond sla ik vuurwerkmania over.

Leuk vuurwerk gisteren gezien. Wat een leuke locatie voor een mooie show. Alleen immens groot, dus niemand gezien. Gezien de voorspelling van het slechte weer voor vanavond sla ik vuurwerkmania over.

Ben benieuwd wat jij onder slecht weer verstaat

*toevoeging* zie langzaam dat het gaat regenen ja

Laatst bewerkt:
Het is voor mij een half uurtje rijden. Kan op het laatste moment nog beslissen. Zou erg jammer zijn. Volgens mij hadden ze vorig jaar ook slecht weer

Vorig jaar regende het ook pijpenstelen. Paraplu meenemen en gaan met die banaan zou ik zeggen.

Ja die muggen waren wel goed vertegenwoordigd gister.
En het was idd zo groot en druk gister. Vanavond maar een nieuwe poging om wat mede leden te zien daar.

Gelukkig DEET en een vestje mee gisteren tijdens het filmen. Vanavond maar weer meenemen. Al verwacht ik minder muggen bij mania dan gisteren

Back
Bovenaan