MC Thunder [Uitloop]

heb 'm dit jaar gehad, maar ik vond 'm tegenvallen. Misschien komt 't omdat ik hem om 12 uur deed en er veel lawaai in de lucht was. Volgend jaar één doen in de vooravond en kijken of die beter is.

Ik vond het erg leuke knalpotjes. 1tje heb ik afgestoken samen met een nitrate cake in de vooravond, wat erg lekker knalde en om +- 12;15 2 mc thunders afgestoken samen met een dart. Met 2 tegelijk was het nog leuk:), maar 1 lijkt me rond 12 uur wel een beetje tegenvallen, er is dan gewoon te veel herrie:devil: Er komen trouwens echt hele mooie mines uit dit kleine potje, en de knallen waren in mijn ervaring exact hetzelfde als de nitrate cake. Toppertje :D

Hallo,
Ik had afgelopen O&N ook 2 van deze knalpotten!
Voor het geld, echt niks mis mee hoor:wink:
Ja oke, de boeketjes vielen een beetje tegen, maar dat wordt weer goed gemaakt door de zilveren mines en de knallen!
Voor middernacht niet echt ideaal, maar voor in de vooravond:
Toppertje:D

Had er ook ééntje meegenomen, zeker geen spijt van. Aankomend O&N neem ik er zeker weer een!

Laatst bewerkt:
Vorig jaar had ik deze afgestoken tussen al het andere geknal (naar 12 uur). Hoorde er dus niet heel veel van. Dit jaar toch maar weer gekocht, iets later in de nacht afgestoken, en kan maar 1 ding zegge; heerlijk knallen!
volgend jaar misschien maar eens wat meer van meenemen.

Hallo,

Had 3 stuks van deze, heb ze alle 2 overdag afgestoken en eentje 's avonds.

Heb ook maar even 2 stuks gefilmt :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond het heel lekker gaan.

Een langlopende vrouw vroeg of dit illegaal was, ik antwoorde dat dit gewoon legaal consumenten vuurwerk was. Ze liep door en mompelde iets over dat de jeugd tegenwoordig kon liegen alsof het gedrukt was.. :D
Dat zegt genoeg denk ik. NL is niet aan knalpotten gewent. :p

:bye:

had er ook 3 dit jaar, wat een super potje, vooral als je naar de afmeting kijkt :P

heb er 1 gefilmd:

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Gisteren op de demo in Heythuysen werd deze als eerste afgestoken.
Eerste schot werd gelost: een hele bende huilende kinderen!
En met de grote broer (big mc thunder) precies hetzelfde verhaal!
Wat een knallen, en die echo die er op volgd...
WOW, een van de toppers van de demo!

blijft lekkere knalcake om te zien
zit wel heel erg te twijfelen tussen deze of de silver salute...

deze wil wel erg graag gaan dansen,
goed vast zetten dus voor de zekerheid ;)

Deze knalt gewoon echt lekker hard, maar hij kost te duur voor wat je krijgt vergeleken met andere knalcake's.

De mine van deze cake is verder wel prachtig en mooie ti boeketje en dat is voor de rest echt super. Maar de prijs... nee komt er bij mij niet in.

Kost teveel...

Maar ben het wel met je eens, deze cake knalt net iets te zacht. Beter koop je de Silver Salute. Knalt harder en is goedkoper.

Vergeet één ding niet hè! Dit was wel de voorloper van onze hedendaagse knalcakes.Samen met 1 of 2 andere blokjes,was dit(samen met zijn grote broer) een pionier!

Back
Bovenaan