MC Thunder [Uitloop]

Ik zou het doen, maar wie ben ik :p

Lekkere tempo, leuke mines, best goede knallen vond ik, TI boeketje, en 9 schots finaletje, (Althans als je ze alle 3 tegelijk schiet, maar dat is wel zo leuk natuurlijk). Of misschien wel in W-shaped alledrie tegelijk dat is helemaal gaaf natuurlijk!

Dat filmpje van Lesli is eigenlijk niet echt eerlijk. De Mc Thunder wordt daar per twee in een stadion afgeschoten. Daardoor galmen die knallen waardoor ze herder klinken. Ongeveer het zelfde als een vlinder in een tunnel.

Ik heb hem op 19 dec. mogen aanschouwen en was zeer tevreden over wat ik hoorde en zag! De bursts waren hard te noemen en de mines eronder maakten het af. Zelf neem ik ze twee keer (nog de helft minder dan de Big McThunder), want €50,- investeer ik liever in een 500grams cake met boeketten.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem op 19 dec. mogen aanschouwen en was zeer tevreden over wat ik hoorde en zag! De bursts waren hard te noemen en de mines eronder maakten het af. Zelf neem ik ze twee keer (nog de helft minder dan de Big McThunder), want €50,- investeer ik liever in een 500grams cake.

BMT is 500 gram :p

Had de burstknallen wel iets harder verwacht eerlijk gezegd. Maar wel een leuk potje om 10 uur in de ochtend even de lucht in te knallen. Ging hier nog een autoalarm door af dus zo slecht zijn die knallen nou ook weer niet. Heb er ook 1 in de avond gezien en dan komt de zilveren mine wel lekker tot zijn recht.

Had de burstknallen wel iets harder verwacht eerlijk gezegd. Maar wel een leuk potje om 10 uur in de ochtend even de lucht in te knallen. Ging hier nog een autoalarm door af dus zo slecht zijn die knallen nou ook weer niet. Heb er ook 1 in de avond gezien en dan komt de zilveren mine wel lekker tot zijn recht.

Ik zou um voor in de avond doen, uur of 10...dan zie je de mines tenminste nog:wink:
maar voor 00:00 is het niet echt een aanrader na mijn mening...knallen zijn niet heel hard:bonk:

Had er afgelopen jaar 6 in mijn bezit omdat ik er heel wat van verwachtte.. en ik had de grote versie al aan het werk gezien.
Heb er zeker geen spijt van gehad dat ik er zoveel gekocht had, want het waren zeker leuke knalpotten voor dat geld.
Het effect was niet helemaal wat ik er van had verwacht, want het knalboeket had van mij wel iets duidelijker gemogen, dit was nu bijna niet te zien tussen de mines.
Maar verder was ik zeer te spreken over de knal.
Dit komt ook wel omdat ik in een rustige buurt woon, en ik deze al in de vooravond afstak, waardoor de knal natuurlijk harder over komt dan wanneer je dit om 00.00u doet.
Maar dit jaar koop ik er zeker weer een of twee.

Back
Bovenaan