Maximus

Het blijft een dikke bak, maar de pauze, en met name het ontbreken van de dikke mines zorgt ervoor dat ie uit mijn top 5 flikkert.

Erg mooie box. Ik heb wel van tevoren even de lontverbindingen tussen de cakes verbeterd. Daardoor liep hij lekker van begin tot eind door.
Zeker in de straat een mooie combinatie mines met boeketten in een hoog tempo. :yes:

Helaas niet goed op het start knopje van mijn camera gedrukt, waardoor uitgerekend deze box niet op film staat. :sad:
Alleen de camera (telefoon) die op het schietveld gericht stond heeft deze gefilmd...

Ik overweeg zeker om deze box volgend jaar weer te nemen. :D

Eddy.

Jammer genoeg deze gemist in de straat, was hier erg benieuwd naar... maar dat een compound van 3 cakes zo'n hoge prijs heeft:bonk: Zelfs de 'aanbiedingsprijs' voor €125 is de 3 flinke cakes niet waard in mijn ogen. Het is en blijft max 500gr per cake.

Screenshot_20200224-173858_Gallery.jpg

Poahhhh dit is een bakbeest zeg. Echt een origineel product. Pauzes storen me eigenlijk niet eens.

Die komt uiteindelijk wel goed uit de verf zeg! Wat onregelmatig in tempo misschien maar zeker een apart ding dat leuk spektakel oplevert. Nou de Zena variant nog 'ns een straatfilmpje van, benieuwd naar.

Enig idee of deze (nog) ergens in het uiterste zuiden van het land te koop is voor een billijke prijs? Deze zou heel erg goed in mijn showtje passen.

Mooi zo op film, wat kost dit ?

Ik heb er 150 voor betaald misschien in de voorverkoop kan je hem stuk goedkoper vinden.
Hij duurt niet heel lang maar vind het persoonlijk echt een heel mooi en uniek stukje vuurwerk.

Zit in een kooi en weegt 30 kilo verbaasde ik me wel over

Wow mooi boxje hoor, jammer dat FW4All beperkt verkocht wordt rondom den haag kom je hem in ieder geval nergens tegen.

Deze zo juist besteld voor €125 euro, redelijk veel voor de duur van de box maar dan heb je wel echt een prachtig stuk vuurwerk! We gaan het meemaken.

Back
Bovenaan