Maximus

Godmiljaar wat een beest zeg! Is die niet ergens in een freakactie voor een schappelijke prijs te krijgen?

Heel gaaf bedacht dit, heb t zelf nog niet eerder gezien, maar vind het zeer mooi verzonnen, wel snel maar dan heb je ook wel wat.

Hij is wel heel vet! Ik zie hem alleen overal voor € 149,95

Wel heel mooi stukje vuurwerk denk dat ik hier een uitzondering voor ga maken!

Wow... hier zeg ik 'u' tegen. Compound uit elkaar, nog strakker doorlonten en geen pauzes meer.

Qua originaliteit zet ik deze naast de Mega Willows en The Branco 10/10, maar toch zou ik hier zo'n €100,- voor over hebben gezien een kruitinhoud van 1500gr en het kaliber van 25mm.

Wow... hier zeg ik 'u' tegen. Compound uit elkaar, nog strakker doorlonten en geen pauzes meer.

Qua originaliteit zet ik deze naast de Mega Willows en The Branco 10/10, maar toch zou ik hier zo'n €100,- voor over hebben gezien een kruitinhoud van 1500gr en het kaliber van 25mm.

Welke pauzes? Ik vind dit nou juist qua tempo perfect uitgevoerd! Nog sneller en het is echt zonde van je centen.

Mooi blokje voor na een Transbomber, maar helaas is m'n budget hiervoor niet meer toereikend...

Welke pauzes? Ik vind dit nou juist qua tempo perfect uitgevoerd! Nog sneller en het is echt zonde van je centen.

In het China filmpje zal het zeker geen compound zijn, waar de productie dat wel is. Een pauze in compound is gewoon onvermijdelijk en helaas kunnen wij van te voren niet weten of goed inschatten hoe lang de werkelijke pauze is in de productie versie.

Laat dit blokje nou perfect tot zijn recht komen als getoond in het filmpje in de startpost. Om dat te verkrijgen is dit blokje (hoop ik) prima in weinig tijd opnieuw door te lonten.

Vind dit persoonlijk echt een must-have, alleen de huidige prijs houdt mij vooralsnog tegen.

Deze is als openingsactie bij een bekende winkel in Amersfoort nog wat goedkoper geprijsd dan de 149 euro die er voor staat.

Deze is als openingsactie bij een bekende winkel in Amersfoort nog wat goedkoper geprijsd dan de 149 euro die er voor staat.

Excuus voor de late reactie, maar die €125,- waar die voor aangeboden werdt was nog steeds behoorlijk..., tenminste voor mij als freak/liefhebber, aan de prijs. Die actieprijs is prima voor december.
€0.80 per schot heb ik er nog wel voor over en hopelijk daarmee volgend jaar weer een kans, deze gaat dan ook hier op de wish-list voor 2020/2021. Als die er komt wordt die gefilmd, maar helaas niet dit jaar.

Deze ging niet af helaas .... Kregen volgens mij een achtergebleven deel van de Hamlet te zien.

In het China filmpje zal het zeker geen compound zijn, waar de productie dat wel is. Een pauze in compound is gewoon onvermijdelijk en helaas kunnen wij van te voren niet weten of goed inschatten hoe lang de werkelijke pauze is in de productie versie.

Laat dit blokje nou perfect tot zijn recht komen als getoond in het filmpje in de startpost. Om dat te verkrijgen is dit blokje (hoop ik) prima in weinig tijd opnieuw door te lonten.

Die pauzes in het bovenstaande filmpje:wink: Zoals verwacht...

Maar buiten dat... zeer mooi doosje!

Back
Bovenaan