Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je gaat toch geen 150 euro betalen voor nog geen 1500 gram kruit?Hij is wel heel vet! Ik zie hem alleen overal voor € 149,95
Wel heel mooi stukje vuurwerk denk dat ik hier een uitzondering voor ga maken!
Je gaat toch geen 150 euro betalen voor nog geen 1500 gram kruit?
Wow... hier zeg ik 'u' tegen. Compound uit elkaar, nog strakker doorlonten en geen pauzes meer.
Qua originaliteit zet ik deze naast de Mega Willows en The Branco 10/10, maar toch zou ik hier zo'n €100,- voor over hebben gezien een kruitinhoud van 1500gr en het kaliber van 25mm.
Welke pauzes? Ik vind dit nou juist qua tempo perfect uitgevoerd! Nog sneller en het is echt zonde van je centen.
Deze is als openingsactie bij een bekende winkel in Amersfoort nog wat goedkoper geprijsd dan de 149 euro die er voor staat.
Deze ging niet af helaas .... Kregen volgens mij een achtergebleven deel van de Hamlet te zien.
Deze ging wel af maar was verwisseld met de Hamlet! Heb daarom helaas niet kunnen filmen.
Wow... hier zeg ik 'u' tegen. Compound uit elkaar, nog strakker doorlonten en geen pauzes meer.
Welke pauzes? Ik vind dit nou juist qua tempo perfect uitgevoerd! Nog sneller en het is echt zonde van je centen.
In het China filmpje zal het zeker geen compound zijn, waar de productie dat wel is. Een pauze in compound is gewoon onvermijdelijk en helaas kunnen wij van te voren niet weten of goed inschatten hoe lang de werkelijke pauze is in de productie versie.
Laat dit blokje nou perfect tot zijn recht komen als getoond in het filmpje in de startpost. Om dat te verkrijgen is dit blokje (hoop ik) prima in weinig tijd opnieuw door te lonten.