Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
ola master bsc ik wil niet ***lig gaan doen hoor maar euhm zijn die filmpjes wel van je zelf ? aan gezien ik die van de traca 10 meter ook van een andere zie precies de zelfde filmpje http://www.youtube.com/watch?v=wYEF-Mrd8J4
aangezien je niet bij zijn vrienden staat of bij abbonees heb k er m twijfels bij aangezien zijn filmpje van 12 januari is
Een leuk weetje: Nog precies 3 weekjes te gaan.
Heb eerlijk gezegt nog geen 1(!) bestelling gedaan..*shame on me*
Het is niet mogelijk om een bestelling te doen bij een grote vuurwerkzaak ( denk aan topvuurwerk, steenbergen etc ) dus zou het bij de dealer op het dorp moeten doen. Moet dan wel de volle mep betalen, maar dat heb ik er wel voor over. Er zal dit jaar meer sier vuurwerk zijn! ( voor de liefhebbers)
Niet te vergeten: Er komt een DVD van aankomend oud en nieuw.
Dankje voor de post! Feed-back heb ik zeker wat aan.
Wat ik als eerste wil vragen, is wat er volgens jou aan de filmpjes ontbreekt, wat je graag op de film wilt tegenkomen/zien ( in het algemeen, dus niet bepaalde producten ) en wat ik kan verbeteren.
Als eerste wil ik even melden, dat ik sinds 2008 een camera heb gekocht. Dit is een best simpele camera ( voor gebruik ) en de kwaliteit vind ik zelf best goed. Het geluid is dan wat minder. Doffe knallen kan de camera vrij lastig opnemen zoals je al gemerkt hebt. Daarin tegen zijn felle knallen wel goed op te nemen. Dit hoeft niet persé een minpunt te zijn, want ik heb er niet echt last van.
Maar ik film dus eigenlijk alleen met oud en nieuw, of af en toe van te voren als er wat vuurwerk word afgestoken. Moet zeggen dat ik toch veel heb geleerd vergeleken met 2008. Vorig jaar ging het filmen dus ook veel beter vond ik zelf! De grootste minpunten van 2008 had ik tenminste weggewerkt. Het plan is dus ook om dit jaar het filmen dan weer net wat beter aan te pakken dan vorig jaar.
Kwa producten moet ik zeggen dat er dit jaar meer sier komt. Door bepaalde privé redenen was het de afgelopen 2 jaar wat minder. Het kleine grut wat jij in dit geval 'troep' noemt, is niet de bedoeling om te filmen. Met bepaalde filmpjes hadden we eigenlijk er wat grappigs van gemaakt, door bijvoorbeeld onlogische vergelijkingen te doen. In de vooravond brengt het eigenlijk wel wat sfeer mee.
Op de DVD was ik van plan zoveel mogelijk zogeheette 'sfeerbeelden', projecten, stooksessies en ander leuk vuurwerk te zetten. Ik spreek dan nu over het overdag gedeelte. S'avonds word het dan natuurlijk zoveel mogelijk siervuurwerk. Dit bestaat dan uit veel cake's, pijlen en ander leuk vuurwerk.
Misschien gaan mensen anders naar mijn filmpjes kijken ja, maar dat er een DVD komt wilt niet zeggen dat ik stop met mijn youtube kanaal! Ik blijf uiteraard aan het einde van het jaar weer filmpjes posten, en misschien nog wel filmpjes van 2008 of 2009 die ik nu nog niet gepost hebt. Dus maak je daar maar niet druk om![]()