Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een lekkere knalpijl in het bos! :) Dit geeft een enorm effect, omdat dit gewoon echt 10 seconde blijft door galmen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een vergelijking tussen een Redbull van Lesli, en een ugly joe...:)

Daarna nog een paar ugly joe's om het toch maar een boeiend filmpje er van te maken haha:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuke sfeerfilms hoor, en ook nog een top kwaliteit!

Maar volgens mij is pijlen afsteken in een fles een beetje achterhaald, je kunt beter een buisje in de grond steken volgens mij :) Zeker als het om zulke zware pijlen gaat :)

Ja ik had een stuk of 50/60 pijlen afgelopen oud en nieuw, en ik heb alles in een buis gedaan! :) behalve die dan... haha.

De buisjes zaten in de sierpakketten, en die waren nog niet opengemaakt toen ik die zink ging afsteken.

Ik heb weer een filmpje geupload. Dit noem ik mijn 'Homemade 100.000 klapper':D

Heeft er niets mee te maken, maar ik geef al mijn projectjes altijd een naam. Net zoals mascleta terwijl het er niets van weg heeft.

Ik had een 360 shots ratelband van lesli, aan een 1000 shots ratelband van breeschoten gebonden, samen met 2 x een 5.000 klapper van original ( BE ). Dit gevuld met chooet bangers, zwarte doos nitraten en als eindbom een BSC 08.

Ojaa, het filmpje uiteraard...:) :
+ YouTube Video

Dit is trouwens in een opbouwend effect gedaan.. eerst enkel laags ratelband, dan dubbel gevouwen en begeven moment 3 lagen. dan de 2 5.000 klappers.

ola master bsc ik wil niet ***lig gaan doen hoor maar euhm zijn die filmpjes wel van je zelf ? aan gezien ik die van de traca 10 meter ook van een andere zie precies de zelfde filmpje http://www.youtube.com/watch?v=wYEF-Mrd8J4

aangezien je niet bij zijn vrienden staat of bij abbonees heb k er m twijfels bij aangezien zijn filmpje van 12 januari is

@ricoow, ik wil niet ***lig doen maar als je mijn start post leest ken je het verhaal. En ik upload die filmpjes toch steeds, dus ik heb toch het beeld materiaal op mijn computer? :p

Beetje logisch nadenken dan snap je het.:)

Meerdere mensen vragen dit aan mij, oudjaarsdag08 is mijn OUDE youtube account, had eerst ook een topic met dat account. Check maar na bij mijn topics hier op VWC!

Bedoel dit trouwens niet boos hoor, maar even krachtig gezegt zodat het hopelijk niet meer gevraagt word:)

Een leuk weetje: Nog precies 3 weekjes te gaan.

Heb eerlijk gezegt nog geen 1(!) bestelling gedaan..*shame on me*

Het is niet mogelijk om een bestelling te doen bij een grote vuurwerkzaak ( denk aan topvuurwerk, steenbergen etc ) dus zou het bij de dealer op het dorp moeten doen. Moet dan wel de volle mep betalen, maar dat heb ik er wel voor over. Er zal dit jaar meer sier vuurwerk zijn! ( voor de liefhebbers:p)

Niet te vergeten: Er komt een DVD van aankomend oud en nieuw.

Een leuk weetje: Nog precies 3 weekjes te gaan.

Heb eerlijk gezegt nog geen 1(!) bestelling gedaan..*shame on me*

Het is niet mogelijk om een bestelling te doen bij een grote vuurwerkzaak ( denk aan topvuurwerk, steenbergen etc ) dus zou het bij de dealer op het dorp moeten doen. Moet dan wel de volle mep betalen, maar dat heb ik er wel voor over. Er zal dit jaar meer sier vuurwerk zijn! ( voor de liefhebbers:p)

Niet te vergeten: Er komt een DVD van aankomend oud en nieuw.

Hey MasterBSC,

Echt top die filmpjes, de sfeer is toch echt wel een pluspunt vind ik zelf! Met sommige kleine 'troep' weet jij toch nog een prima filmpje neer te zetten met een hoog sfeergehalte !
Ook het steeds posten van wat filmpjes en 'kleine' verhaaltjes vind ik toppie.
Zoals je aangeeft ben je van plan een DVD te maken over de jaarwisseling van 2010/2011. Ik zou dit persoonlijk niet doen als ik jou was. Het sfeergehalte is hoog en er zitten veel leuke films tussen. Echter ben ik toch van mening dat er nog het een en ander ontbreekt om een film te maken ( van hetgeen wat ik tot nu toe van jou heb gezien )
Juist het steeds posten van die filmpjes maken ze zo leuk, en ik denk dat wanneer jij dit allemaal op je film zet het toch -tsja hoe moet ik het zeggen- een stuk minder wordt.
Beschouw dit als een tip, en denk er nog eens goed over na. Een filmpje kan er namelijk totaal anders uit zien op een DVD dan als op bijvoorbeeld youtube. Men kijkt er dan vaak heel anders naar.
Verder hoop ik dat je nog leuke vids gaat posten de komende weken/dagen zodat we nog even lekker kunnen genieten :D

Dankje voor de post! Feed-back heb ik zeker wat aan.

Wat ik als eerste wil vragen, is wat er volgens jou aan de filmpjes ontbreekt, wat je graag op de film wilt tegenkomen/zien ( in het algemeen, dus niet bepaalde producten ) en wat ik kan verbeteren.

Als eerste wil ik even melden, dat ik sinds 2008 een camera heb gekocht. Dit is een best simpele camera ( voor gebruik ) en de kwaliteit vind ik zelf best goed. Het geluid is dan wat minder. Doffe knallen kan de camera vrij lastig opnemen zoals je al gemerkt hebt. Daarin tegen zijn felle knallen wel goed op te nemen. Dit hoeft niet persé een minpunt te zijn, want ik heb er niet echt last van.

Maar ik film dus eigenlijk alleen met oud en nieuw, of af en toe van te voren als er wat vuurwerk word afgestoken. Moet zeggen dat ik toch veel heb geleerd vergeleken met 2008. Vorig jaar ging het filmen dus ook veel beter vond ik zelf! De grootste minpunten van 2008 had ik tenminste weggewerkt. Het plan is dus ook om dit jaar het filmen dan weer net wat beter aan te pakken dan vorig jaar.

Kwa producten moet ik zeggen dat er dit jaar meer sier komt. Door bepaalde privé redenen was het de afgelopen 2 jaar wat minder. Het kleine grut wat jij in dit geval 'troep' noemt, is niet de bedoeling om te filmen. Met bepaalde filmpjes hadden we eigenlijk er wat grappigs van gemaakt, door bijvoorbeeld onlogische vergelijkingen te doen. In de vooravond brengt het eigenlijk wel wat sfeer mee.

Op de DVD was ik van plan zoveel mogelijk zogeheette 'sfeerbeelden', projecten, stooksessies en ander leuk vuurwerk te zetten. Ik spreek dan nu over het overdag gedeelte. S'avonds word het dan natuurlijk zoveel mogelijk siervuurwerk. Dit bestaat dan uit veel cake's, pijlen en ander leuk vuurwerk.

Misschien gaan mensen anders naar mijn filmpjes kijken ja, maar dat er een DVD komt wilt niet zeggen dat ik stop met mijn youtube kanaal! Ik blijf uiteraard aan het einde van het jaar weer filmpjes posten, en misschien nog wel filmpjes van 2008 of 2009 die ik nu nog niet gepost hebt. Dus maak je daar maar niet druk om:)

Dankje voor de post! Feed-back heb ik zeker wat aan.

Wat ik als eerste wil vragen, is wat er volgens jou aan de filmpjes ontbreekt, wat je graag op de film wilt tegenkomen/zien ( in het algemeen, dus niet bepaalde producten ) en wat ik kan verbeteren.

Als eerste wil ik even melden, dat ik sinds 2008 een camera heb gekocht. Dit is een best simpele camera ( voor gebruik ) en de kwaliteit vind ik zelf best goed. Het geluid is dan wat minder. Doffe knallen kan de camera vrij lastig opnemen zoals je al gemerkt hebt. Daarin tegen zijn felle knallen wel goed op te nemen. Dit hoeft niet persé een minpunt te zijn, want ik heb er niet echt last van.

Maar ik film dus eigenlijk alleen met oud en nieuw, of af en toe van te voren als er wat vuurwerk word afgestoken. Moet zeggen dat ik toch veel heb geleerd vergeleken met 2008. Vorig jaar ging het filmen dus ook veel beter vond ik zelf! De grootste minpunten van 2008 had ik tenminste weggewerkt. Het plan is dus ook om dit jaar het filmen dan weer net wat beter aan te pakken dan vorig jaar.

Kwa producten moet ik zeggen dat er dit jaar meer sier komt. Door bepaalde privé redenen was het de afgelopen 2 jaar wat minder. Het kleine grut wat jij in dit geval 'troep' noemt, is niet de bedoeling om te filmen. Met bepaalde filmpjes hadden we eigenlijk er wat grappigs van gemaakt, door bijvoorbeeld onlogische vergelijkingen te doen. In de vooravond brengt het eigenlijk wel wat sfeer mee.

Op de DVD was ik van plan zoveel mogelijk zogeheette 'sfeerbeelden', projecten, stooksessies en ander leuk vuurwerk te zetten. Ik spreek dan nu over het overdag gedeelte. S'avonds word het dan natuurlijk zoveel mogelijk siervuurwerk. Dit bestaat dan uit veel cake's, pijlen en ander leuk vuurwerk.

Misschien gaan mensen anders naar mijn filmpjes kijken ja, maar dat er een DVD komt wilt niet zeggen dat ik stop met mijn youtube kanaal! Ik blijf uiteraard aan het einde van het jaar weer filmpjes posten, en misschien nog wel filmpjes van 2008 of 2009 die ik nu nog niet gepost hebt. Dus maak je daar maar niet druk om:)

Nou hetgeen waar ik een beetje op doelde ging er vooral over dat mensen niet echt op een losse nitraat of een losse vlinder zitten te wachten op een DVD. Dit zie ik wel terug op een aantal filmpjes die je hier post. Uit je reactie kan ik opmaken dat je zoiets wilt gaan veranderen wanneer je een DVD gaat maken. Als dit gebeurt zal het zeker een aantrekkelijkere DVD worden.
Oh en wat jij hier aangaf: 'Ik blijf uiteraard aan het einde van het jaar weer filmpjes posten, en misschien nog wel filmpjes van 2008 of 2009 die ik nu nog niet gepost hebt. Dus maak je daar maar niet druk om'. Daar maakte ik me zeker niet druk om hoor, dat geld voor die DVD heb ik er best voorover het was alleen maar om je een tipje te geven. Wat niet wegneemt dat het voor velen (incl mijzelf) leuk zal zijn dat je hier ook op youtube mee door blijft gaan aan het eind van het jaar :D.
Misschien kan hier ook beter over geoordeeld worden na oud en nieuw, je weet immers nooit voor welke verrassingen je komt te staan. Ben blij met je reactie, en ben benieuwd hoe het allemaal loopt :cool:.

@knalvuurwerkfreak,

Niemand zit te wachten op losse nitraat filmpjes inderdaad op een DVD. Voor youtube is het misschien nog wel handig, maar ik denk dat zelfs in dit topic daar niemand op zit te wachten.

Op de DVD komen dus géén losse nitraat/vlinder filmpjes. De DVD word dus meer gericht op projecten etc ( overdag ) en siervuurwerk s'avonds.

Er komt iedergeval een 10:00 project. Wat het precies word verklap ik liever niet, maar wat de planning is moet het zoiezo een verbetering zijn met vorig jaar:) ( ik heb altijd dat ik elk jaar steeds beter wil haha ).

Kwa beeldmateriaal valt het eigenlijk best tegen, omdat je veel dingen moet knippen. Vorig jaar kwam ik totaal op 70min +- beeldmateriaal, en met geknip een ruwe schatting zo'n 55 minuten beeldmateriaal. Terwijl ik er heel de dag mee bezig ben. Dit jaar weet ik eigenlijk wel zeker dat het wat meer beeldmateriaal word, maar alsnog te weinig voor een dubbel-dvd.

Misschien het plan om dus een enkel-dvd uit te brengen, of op de ene dvd de filmpjes uit 2010/2011 en op de andere een selectie van filmpjes uit 2008/2009 + 2009/2010.

Als mensen tips hebben, is dit uiteraard welkom! Het word dan ook mijn eerste keer dat ik een DVD gaat uitbrengen. Met hulp van mijn broer die op school leert DVD's te maken word de lay-out niet een probleem.

Het gaat trouwens niet om winst, en daar doel ik ook niet op. Dat zal er ook niet uit te halen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan