Massive

Zo te zien heb ik een 2017 versie.. Ben erg benieuwd of die daadwerkelijk zoveel slechter is. Ik ga in ieder geval een straatfilmpje voor jullie schieten! :)

Ik heb bij de Vuurwerktotaaldealer gevraagd of ik indien nog op voorraad de 2016 (of eerdere) versie kan krijgen, ik ga gelukkig meteen bij openingstijd van de winkel afhalen, dus hopelijk is er dan nog een oudere versie :)

En ik heb idd de 2016 versie :D

2017 versie is echt matig, effecten en spreiding waren niet zo bijzonder.. de Zena NR1 deed het vele malen beter!

Massive is altijd een topbak geweest! Hoe is het mogelijk dat men heeft zitten sleutelen om dit tot een flopper te maken. Heel jammer

Heb deze dit jaar voor het eerst gehad en had de 2017 versie. Ik vond hem niet slecht, maar als ik filmpjes zie van eerdere jaren dan is valt dat toch wel tegen. Ik zou hem niet weer kopen in ieder geval

Deze cake gewonnen dus niet echt reden tot klagen, maar de 2017 versie was niet echt geweldig. Niet eerder gehad maar op basis van de filmpjes had ik er veel meer van verwacht.

Was benieuwd welke versie ik zou krijgen maar had de 2016 versie en die was weer prachtig. Vond de 2017 versie op film niet goed overkomen namelijk.

Bij de Lopik demo vond ik deze behoorlijk tegenvallen maar gelukkig had me stookmaatje nog de 2016 versie.
Hier de film

Afgelopen donderdag werd in Pijnacker de Colossal geschoten van het huismerk van de Intratuin. Dit schijnt een omlabeling te zijn van de Massive:

Wat blijft dit een gave cake! Had zelf de colossal, omlabeling van de massive. Deze cake is elk jaar weer onwijs goed. Harde burst en grote volle boeketten. In mijn ogen 1 van de beste cakes die er nu te krijgen is.

Ik had nog een 2017 versie over, en helaas was dat ook na een jaartje drogen nog steeds een tegenvaller.
vooral de blink was erg mager.

Back
Bovenaan