Massive

Heb de Massive begin vh jaar besteld bij Steenbergen, met bovenstaande info hoop ik op de oude batch.

Dit kan nooit de bedoeling zijn geweest natuurlijk. Lijkt me voor vuurwerktotaal ook niet fijn. Hopelijk volgend jaar weer terug in goede kwaliteit!

Lijkt mij ook aangezien Vwt cakes heeft waar wel prima blinkers inzitten en deze ook al jaren constant is. Jammer dat dat dit jaar ogenschinlijk anders ia.

Karige versie dit! Jammer van zo'n topper! Nu wil ik niet teveel gaan oordelen over 1 geschoten exemplaar 2017! Mooiste zou zijn als deze versie 2017 nog een keer geschoten wordt op een andere demo! Gewoon ter vergelijking! Anders begint de jacht naar vorige versies!

Karige versie dit! Jammer van zo'n topper! Nu wil ik niet teveel gaan oordelen over 1 geschoten exemplaar 2017! Mooiste zou zijn als deze versie 2017 nog een keer geschoten wordt op een andere demo! Gewoon ter vergelijking! Anders begint de jacht naar vorige versies!

Was ook bij de demo in Huissen afgelopen donderdag onherkenbaar.

Ai ai ai, hopelijk is vocht nog een factor hierin, maar hij zal het nooit halen bij de eerdere producties...
Zo zonde, ik twijfelde om hier nog wat van mee te nemen, grandioos bakkie namelijk, maar nee, in deze vorm wordt ik er niet blij van. :(

Hij is zaterdag al op verschillende demo's geloof ik geschoten en blijkbaar dus ook donderdag. De 2017 is gewoon minder, helaas.

Mooi op tijd deze films, zat hier nog over te twijfelen maar na het zien van de films laat ik hem mooi een jaartje links liggen:D

Ik had bij de huisman demo ook al het idee dat die minder was. Maar dacht zal wel aan mij liggen. Maar schijnbaar dus toch niet.

Net nog even een 2016 versie apart gezet in de bunker. Wat een topper was dat zeg. Blij dat ik deze nog in goede uitgave mee ga maken met oud en nieuw.

Zonde dat deze topper zo verandert is, hopelijk lukt het ze om deze te herstellen naar de oude kwaliteit.
Deze ging de afgelopen jaren als eerste op het bestellijstje.

Deze viel inderdaad tegen. De burst is nog wel hetzelfde, gewoon goed. En de boeketgrootte is opzich ook wel gelijk, alleen heel karig gevuld. Er zitten amper blinkers meer in en de kleur groen is er ook uit. Het is nu een beetje blauw en een beetje rood. Van de blinkercakes die werden geschoten was dit duidelijk de minste.

Hier het filmpje, de blinkers lijken meer dan het in het echt was.

Zat te denken om hier een karton van te bestellen. Gaat niet meer gebeuren dus. Wat ontzettend jammer voor een voormalige topper.

Ik snap niet dat het blijkbaar moeilijk is om zo´n vrij simpele cake in dezelfde kwaliteit te behouden. Dit is nu gewoon een totaal andere cake zoals je op mijn filmpje kan zien.. zonde hoor want het scheelt ze uiteindelijk gewoon veel geld.

Ook weer zo depressief om te spreken over ´ik ben blij dat ik een 2016 versie heb kunnen aanschaffen´ , zulke praat is meer regel dan uitzondering geworden in vuurwerkland. Het blijkt toch maar een structureel probleem te zijn in alle jaren bij verschillende producten om iets in dezelfde staat te kunnen behouden. De echte reden bij deze cake zullen wij dan nooit weten.. mogelijk een andere fabriek of wat dan ook.

Ik heb deze cake gewonnen bij een instagram actie van Vuurwerktotaal, erg blij mee natuurlijk! Toch is het jammer om te lezen dat deze cake hetzelfde lot heeft ondergaan als de NR1. van Zena.. Ik vraag me af of het komt door eventuele productieproblemen of daadwerkelijk kostenbesparing. :frusty:

Nu hoop ik stiekem op een 2016 versie, maar ik ben bang dat ik een 2017 productie ga krijgen.. Ik zal er voor jullie in ieder geval beeldmateriaal van gaan schieten!

Ik heb bij de Vuurwerktotaaldealer gevraagd of ik indien nog op voorraad de 2016 (of eerdere) versie kan krijgen, ik ga gelukkig meteen bij openingstijd van de winkel afhalen, dus hopelijk is er dan nog een oudere versie :)

Ik heb reeds geïnformeerd bij mijn VWT -dealer en krijg de 2016 versie, en na het zien van dat demo filmpje ben ik daar best blij mee ineens. :)

Back
Bovenaan