Massive

Vorig jaar ook de Massive aangeschaft en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Toen de webshop van Vuurwerktotaal openging heb ik er maar meteen één besteld. Ben overigens ook erg benieuwd naar de Color Change en de Mash Up Box. Als deze net zo presteren als de Massive dan staan die ook op de wensenlijst.

Deze prachtbak 4 keer voor het eindproject. en 1 keer voor de losse knal.
Die multicolour blijft mn favoriet.
Eerst 3 keer deze w shape dan 3 x eclipse 2.0 samen met return of the phoenix 3 x in w shape.
En 3 thunder Q om het geheel af te sluiten.
Jammie!

LilDanceCrew, ik denk er hetzelfde over. Van de Massive is bekend hoe die presteert, succes gegarandeerd. Maar de Color Change is daarentegen weer erg vernieuwend.

Deze prachtbak 4 keer voor het eindproject. en 1 keer voor de losse knal.
Die multicolour blijft mn favoriet.
Eerst 3 keer deze w shape dan 3 x eclipse 2.0 samen met return of the phoenix 3 x in w shape.
En 3 thunder Q om het geheel af te sluiten.
Jammie!

Ik kijk alvast uit naar je filmpje. Klinkt echt fantastisch!

Ik ben benieuwd naar de uitkomst, ik had de Massive vorig jaar, maar hij is mij niet echt bij gebleven. IK denk dit jaar de Color Change!

Blijft een prachtig effect om te zien. Gelukkig neemt de Massive geen gas terug. Vorig jaar is deze mij onwijs goed bevallen tijdens de jaarwisseling dus dit jaar komen er weer een paar in de collectie!

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Uitstekende cake, een echte topper in dit prijssegment. Grote en perfect ronde boeketten, heerlijke zilveren glitter. En laten we die mine ook niet vergeten. Mooi heldere kleuren ook nog eens.
Nee, hier is geen woord van gelogen. Echt een topper! :thumbsup:

Back
Bovenaan