Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vorig jaar niet, dit jaar wel. heeft de vertegenwoordiger van Vuurwerktotaal zelf verteld, dus ik zuig het niet uit m'n duim
Ik denk niet dat ze volledig overeenkomen, maar cakes uit de Max charge ga je dit jaar wel terug zien in de revolution... nu is er natuurlijk niet heel veel mis met de revo, alleen die burst is zo ellendig... maar ik wil niet al te veel op de zaken vooruit lopen, want als de producten zo presteren als op film dan koop ik ze direct!!!
gepimpt. 100%. de max charge wordt zonder kooi geleverd en de cakes zijn tevens cakes uit de Zena Revolution. deze valt erg tegen qua burst. niet aanschaffen zonder een winkeliersdemo gezien te hebben heren!
Ik ben vrij nieuw op het gebied van de grotere cakeboxen wat zouden jullie aanraden als een goede cakebox?
Ik ben vrij nieuw op het gebied van de grotere cakeboxen wat zouden jullie aanraden als een goede cakebox?
Stel in dit topic je vraag
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...bestelling-vraag-het-hier&p=741494#post741494
En vermeld erbij wat wigster23 ook al zei dan word je sneller en beter geholpen
heeft iemand nog een filmpje van deze box