Mash-Up Box [Afgekeurd]

vorig jaar niet, dit jaar wel. heeft de vertegenwoordiger van Vuurwerktotaal zelf verteld, dus ik zuig het niet uit m'n duim

vorig jaar niet, dit jaar wel. heeft de vertegenwoordiger van Vuurwerktotaal zelf verteld, dus ik zuig het niet uit m'n duim

ik geloof je ook wel dus dat betekent dat je nu 2 verschillende revolutions op de markt hebt.
Aan de andere kant als het nieuwe cakes zijn weet je natuurlijk niet hoe ze presteren.

Ik denk niet dat ze volledig overeenkomen, maar cakes uit de Max charge ga je dit jaar wel terug zien in de revolution... nu is er natuurlijk niet heel veel mis met de revo, alleen die burst is zo ellendig... maar ik wil niet al te veel op de zaken vooruit lopen, want als de producten zo presteren als op film dan koop ik ze direct!!!

Ik denk niet dat ze volledig overeenkomen, maar cakes uit de Max charge ga je dit jaar wel terug zien in de revolution... nu is er natuurlijk niet heel veel mis met de revo, alleen die burst is zo ellendig... maar ik wil niet al te veel op de zaken vooruit lopen, want als de producten zo presteren als op film dan koop ik ze direct!!!

kijk even het topic van de max charge. er is daar antwoord gegeven.

gepimpt. 100%. de max charge wordt zonder kooi geleverd en de cakes zijn tevens cakes uit de Zena Revolution. deze valt erg tegen qua burst. niet aanschaffen zonder een winkeliersdemo gezien te hebben heren!

Ik ben vrij nieuw op het gebied van de grotere cakeboxen wat zouden jullie aanraden als een goede cakebox?

Ik ben vrij nieuw op het gebied van de grotere cakeboxen wat zouden jullie aanraden als een goede cakebox?

Dat ligt eraan wat is je budget en hoeveel wil je uitgeven per box.
Hoeveel Schots box wil je.
hou je van snel of rustig.
Die vragen zal je eerst voor jezelf moeten beantwoorden.

Leuke box zeg! Ik vind allereerst dat Burn-It het sowieso goed doet met die blinking-effecten. Blijven goed "hangen" in mijn optiek.
Over deze box kan ik zeggen dat ik 'm wellicht wel zou kopen :) Die prijs is natuurlijk niets vergeleken bij andere cakes / boxen van dit kaliber.

Deze had geen kooi bij mij. Hoe zat dat bij anderen?

DSC_0436.jpgDSC_0437.jpgDSC_0438.jpg

Had deze potten verwerkt in een klein doorlontprojectje. Alleen er ging een beetje te veel door elkaar, dus een goed beeld krijg je er niet echt van :p

ik heb ook deze box geschoten alleen ik had het idee dat sommige effecten anders waren dan op het sample filmpje van vuurwerktotaal iemand hier ook last van gehad.

Back
Bovenaan