Manipulator [Uitloop 2023]

ze zijn inderdaad elektronisch ontstoken. Het kan zijn dat dit de oorzaak is. MAar ik vraag het me af.
Er is wel vaker in pyromould geprikt en dat ging wel goed. Maar ik zelf wacht eerst nog wel wat meer demo's af als die er nog zijn.
De prijs en effecten zijn overigens prima.
greetzz

Deze doet het beter dan ik had verwacht. Ik zag pas de dummy en die is erg klein en toen dacht ik dat kan nooit wat zijn.

Pyromoulds moet je niet priemen, je kan ze wel elektronisch onsteken maar dan met de ontsteker op de lont en niet in de cake.
Natuurlijk gaat het vaak goed maar je moet gewoon geen risico nemen.
Dat neemt niet weg dat het een hele mooie cake is.

Gisteren mogen aanschouwen bij de demo van De Rijswijkse Vuurwerkhal ("Alleen het beste") en het was in de prijscategorie zeker een van de beste cakes! Ze werden beide gefakkeld en er was geen fout aan te merken. Ben bang dat de Manipulators bij Souman door een maandagochtend-Chinees zijn gemaakt.

Tof ding, krachtige boeketten en goede blinkers. Voor een euro of 9 echt super. Ik zal spoedig straatfilm posten.

Dit was echt een mooi ding zeker voor dat geld. Grote boeketten inderdaad, stond je ook helemaal niet mee voor gek na 12'en. Heb hem nog in de losse verkoop gehaald voor 14 euro, maar was het zeker waard.

Helaas niet gefilmd, deze kwamen we nog tegen bij het opruimen dus nog even weggeschoten toen het al rustig was. Maar wat een topcake zeg, een absolute aanrader en de prijs is dikke prima!!

Back
Bovenaan