Magnus Maximus 84's

Leuk dat enthousiasme over de crossettes. Hadden wij ook last van! Die crossettes knapten heel hard en regelmatig open.
Hele fijne box met prachtige kleuren.

Prachtig assortiment! Mooie uitwerkingen en heldere kleuren! Met crosettes is het altijd maar even afwachten, maar deze zijn klappen mooi uit elkaar!

Deze inmiddels 2 op de wishlist staan.
En als het goed is zal er na 2 jaar eindelijk weer wat visite komen en liefhebbers dus zal er een klein showtje in de wijk komen:angel:

Dit was echt een mooie bak. Erg heldere kleuren, erg mooie crossettes.
En de prijs maakt het helemaal af. Goede bak van Rubro.

Mooie bak dit. Hele fijne heldere kleuren en de crossettes prima uitgevoerd. Ik ben niet zo'n crossette fan maar misschien dat ik hem toch maar op de wishlist zet.

Dankzij de kleurencombi's en crossettes valt deze me natuurlijk op. Ik heb het idee dat de blauwe peony's met mc pistil in de Z3 beter zijn uitgevoerd, lijken hier wat rommeliger en kleiner, dus dat is afwachten op productiemateriaal. Ik had ook best wat meer afwisseling willen zien dan 4 cakes precies hetzelfde. Maar dat zijn kleine minpuntjes van één van de leukere nieuwe dingen van Rubro dit jaar (met Z3, verder weinig boeiends imho)

De kleuren zijn echt top van deze cake. Toch twijfel ik vanwege de Raptor en Razor boxen welke zo zwaar tegenvielen... en deze zitten ook per 2 in een omdoos, tegen een lagere prijs.

Back
Bovenaan