Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

We zijn op dit moment druk bezig met het inladen van de shops, het wegwerken van kinderziektes (En dat zijn er nog een hoop, dat weten we), assortimenten en prijzen goed koppelen, etc etc. Zodra we live zijn, zal jullie dat echt niet ontgaan, trust me!

We zijn op dit moment druk bezig met het inladen van de shops, het wegwerken van kinderziektes (En dat zijn er nog een hoop, dat weten we), assortimenten en prijzen goed koppelen, etc etc. Zodra we live zijn, zal jullie dat echt niet ontgaan, trust me!
Heel veel succes! Weten jullie al dat na het bevestigen van de nieuwsbrief je doorgestuurd wordt naar vuurwerk.expert?

We horen het wel wanneer er opzoek kunnen naar stoute bugs ;-) #zinIn

In Deventer zitten er 2 naast elkaar, is dat de bedoeling? :)

Komt de fall out ook per 3st. Op de site en dan de 30%? Nu staat ik per stuk voor de volle mep.( blijven hollanders he)

Als je er twee in je winkelwagen gooit, komt er een derde gratis bij. Hoe we dit gaan oplossen met de openingsactie is nog niet duidelijk.

Ben benieuwd hoe dichtbij ze bij mij gaan leveren haha.
Staat nu nog niks, maar zo te lezen komt dat nog.
Ik heb al wat 'kinderziektes'; mochten jullie ze nog niet zelf gevonden hebben:
- bij de dealer locator kun je op een groene plaatsaanduiding klikken en dan opent een wolkje met de info over de winkel, als je er nu op één klikt en op een andere blijven ze beiden open staan. Ik weet niet of dit de bedoeling is, meestal zie je dat niet :p
- de tekst in dat desbetreffende wolkje is wit dus nog niet direct leesbaar.

Als je er twee in je winkelwagen gooit, komt er een derde gratis bij. Hoe we dit gaan oplossen met de openingsactie is nog niet duidelijk.

Klein, ongevraagd, advies. Je kan ook (tijdelijk, misschien alleen tijdens de actie) een apart product aanmaken van 11,98 waar je gewoon 3 singleshots krijgt, naast 1 singleshot voor 5,99. Zo kun je makkelijker die korting er over verrekenen denk ik.

Back
Bovenaan