Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

Nu de eerste winkeliersdemo's geschoten worden wordt het inmiddels wel duidelijk dat jullie GEEN gebruik gemaakt lijken te hebben van opgevoerde samples! Goed bezig en ga vooral zo door!!

Magnum / Broekhoff heeft dit jaar wel echt het dikste spul op de NL markt. En Magnum nog eens voor de scherpste prijzen. Helaas moet ik het bij de bestelling laten die ik al had gedaan maar volgend jaar ga ik jullie producten royaal inslaan.

Dikke burst, super gevulde boeketten, hoog tempo en gewoon prachtige boeketten.

Laatst bewerkt:
Magnum / Broekhoff heeft dit jaar wel echt het dikste spul op NL markt. En Magnum nog eens voor de scherpste prijzen. Helaas moet ik het bij de bestelling laten die ik al had gedaan maar volgend jaar ga ik jullie producten royaal inslaan.

Dikke burst, super gevulde boeketten, hoog tempo en gewoon prachtige boeketten.
Niks meer aan toe te voegen. Ze maken hun grote mond zeker waar!

Mijn eerste live kennismaking van Magnum was zeer positief, blies alles weg op de demo bij Ano.

Ik kan nu al niet wachten in de straat wat van jullie spul in de lucht te jagen!

Al op 31 oktober de W-Triple Later besteld via de Magnum-site, en net te horen krijgen dat ie niet geleverd kan worden. Hoe is dat mogelijk?
Triple X als vervanger is wel een goed aanbod overigens. Helaas heb ik die al besteld.

Dat is een goede vraag! Zodra deze uitverkocht was hebben wij dit gedeeld met onze dealers. Het lijkt erop dat jouw dealer de voorraad niet goed in de gaten heeft gehouden en daardoor te laat is geweest met bestellen.

Back
Bovenaan