Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

Ons promo materiaal is inmiddels binnen, zodat de winkeliers hun winkel kunnen aankleden! Het begint nu echt te kriebelen, en de vibe is 'buzzing' in het pand! Is het al december?

Bekijk bijlage 46559

Weten jullie al in welke regio jullie te vinden zijn? Succes met alle voorbereidingen en tof dat jullie in deze moeilijke tijd een statement geven door gewoon nog meer leuks te bieden aan de consument!! :thumbsup:

Goedemorgen! Wij hebben inmiddels ook een YouTube kanaal geopend, waar vooralsnog maar één video te vinden is. Maar omdat dit in de komende weken absoluut gaat veranderen wil ik jullie vragen om te abonneren op ons kanaal zodat jullie niets missen! Wij zijn HIER te vinden. Thnx!

Weten jullie al in welke regio jullie te vinden zijn? Succes met alle voorbereidingen en tof dat jullie in deze moeilijke tijd een statement geven door gewoon nog meer leuks te bieden aan de consument!! :thumbsup:

Leuk dat je enthousiast bent! We kunnen op dit moment nog niets kwijt over de dealers door het land, maar we proberen uiteraard een goede landelijke dekking te krijgen!

Goedemorgen! Wij hebben inmiddels ook een YouTube kanaal geopend, waar vooralsnog maar één video te vinden is. Maar omdat dit in de komende weken absoluut gaat veranderen wil ik jullie vragen om te abonneren op ons kanaal zodat jullie niets missen! Wij zijn HIER te vinden. Thnx!

Ik heb genoeg filmpjes op mijn kanaal, abonneren jullie je daar ook op dan :p

Heel erg leuk gedaan, lekker origineel. Zeer benieuwd naar jullie dit jaar, maar de verwachtingen worden steeds groter.

Aan de marketingstrategie van Magnum kunnen veel importeurs een voorbeeld nemen! Nu het vuurwerk zelf nog, maar dat gaan we volgende week woensdag eens goed bekijken.

Hier is een kleine shout-out naar onze mede-freak VPYROFAN wel op z'n plaats. Hij heeft onze opdracht voor dit filmpje aangenomen en ook wij zijn uiteraard zeer tevreden met het resultaat!

Het was me een genoegen om aan de grondslag van Magnum Vuurwerk mee te kunnen helpen, en erg leuk om te zien dat er hier zo positief gereageerd wordt! :thumbsup:

Complimenten vpyrofan! Die soort "hologram" achtige afbeeldingen,als die man de bunker uit loopt. Erg tof gedaan!

Wat een retegave trailer is het geworden zeg! Petje af voor het camerawerk, de ''edits'' en de muziekkeuze. Verder wekt dit natuurlijk alleen nog maar meer interesse voor Magnum vanuit mijzelf, het belooft veel goeds!

Back
Bovenaan