Magnum Shell's

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC226
Artikelnaam: [Pijlen Ass.] Magnum Shell's
Bruto Gewicht: 1875 gram
Netto kruitgewicht: 39 gram
Aantal pijlen: 6 pijlen
Effectomschrijving: 6 maximaal gevulde shell pijlen voor een giga groot boeket.
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: €32,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

vc226.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben bij de buren opgevangen dat ze zijn afgeleid van De Mercury Shell Rockets van Bonbridge. Wisten wij ook niet, maar waarvan acte.

We hebben bij de buren opgevangen dat ze zijn afgeleid van De Mercury Shell Rockets van Bonbridge. Wisten wij ook niet, maar waarvan acte.

zou me niks verbazen paar jaar terug ook iets gekocht van crown en daar stonden de logo's van bon bridge nog op! Ik koop het bijna nooit meer crown maar ook als ik producten voorbij zie komen op video dan zie ik soms wel is wat bekends voorbij komen.

Is het iemand opgevallen dat de lucht, wanneer de pijl de lucht in gaat, donkerblauw is en dat wanneer de pijl knalt de lucht pikkedonker is? Oftewel gemonteerd filmpje? Is het effect wel het effect wat bij de pijl hoort...

Iemand deze gehad afgelopen jaarwisseling?��

Is het iemand opgevallen dat de lucht, wanneer de pijl de lucht in gaat, donkerblauw is en dat wanneer de pijl knalt de lucht pikkedonker is, oftewel gemonteerd filmpje?

Nee dit is een echt filmpje, ik zie Michael op het filmpje de pijl af steken en geloof mij : die pimt geen filmpjes op !

Is het iemand opgevallen dat de lucht, wanneer de pijl de lucht in gaat, donkerblauw is en dat wanneer de pijl knalt de lucht pikkedonker is? Oftewel gemonteerd filmpje? Is het effect wel het effect wat bij de pijl hoort...

Dit heeft te maken met de camera, door de burst wordt de licht instelling aangepast

Die komt op het filmpje wel heel goed over zeg, mooie pijl. Heb je toevallig ook de rest van de pijlen gefilmd ?

Neem van mij aan, dit is zo echt als echt kan zijn. ��
Ben zelf ook erg benieuwd naar de andere vijf. Stay tuned zou ik zeggen.

Zijn trouwens 40 gram pijlen TCDD.

Wow dit zijn zeker wel de dikste pijlen die ik op de Nederlandse markt heb gezien! Echt top kwaliteit. Zoals al eerder opgemerkt, dit zouden jullie in een singleshot moeten maken! Scheelt in stijghoogte en met de decibel afstandmeting bij F3 kan je ze ook nog eens prima laten knallen.

Lijken op dat filmpje zeker goede pijlen. Maar als ik ze dan vergelijk met de filmpjes van bijvoorbeeld de Sky Alert III, weet ik nog niet zo zeker of dit ook de dikste pijlen op de Nederlandse markt zijn. Wel sierlijker kwa effect en hangtime misschien, maar kwa grote van de boeketten...?

Lijken op dat filmpje zeker goede pijlen. Maar als ik ze dan vergelijk met de filmpjes van bijvoorbeeld de Sky Alert III, weet ik nog niet zo zeker of dit ook de dikste pijlen op de Nederlandse markt zijn. Wel sierlijker kwa effect en hangtime misschien, maar kwa grote van de boeketten...?

Heb zelf de Crown Shells gehad (4 in een doosje geloof ik). Deze zijn van gelijkwaardige kwaliteit als de Magnum shells, met dezelfde effecten. Effecten zijn wel degelijk groot te noemen en vooral van belachelijk goede kwaliteit.

De pijlen die mega effecten hebben zijn vaak pijlen die gewoon laag klappen, daar moet je van houden. Ik persoonlijk niet zo.

Heb zelf de Crown Shells gehad (4 in een doosje geloof ik). Deze zijn van gelijkwaardige kwaliteit als de Magnum shells, met dezelfde effecten. Effecten zijn wel degelijk groot te noemen en vooral van belachelijk goede kwaliteit.

De pijlen die mega effecten hebben zijn vaak pijlen die gewoon laag klappen, daar moet je van houden. Ik persoonlijk niet zo.

Die Crown Shells staan al een tijdje op de wensenlijst inderdaad. Vooral toen ik deze Magnum shells in een compilatie tegenkwam (die ik helaas niet meer kan vinden..), maar budget technisch heb ik dan liever die van 4 stuks.

Back
Bovenaan