Magnum Shell's

Deze zien er wel echt goed uit, heb dit jaar maar 1 pakje maar als ze zo presteren op straat gaan daar volgend jaar wel meer van komen. Lijkt inderdaad echt tot het randje gevuld, als je dit ziet in vergelijking met andere pijlen, mooi rond effect ook.

Heb deze pijlen geschoten gister in de voor avond , vond het erg goede pijlen , heb ze gekocht met de mooie magnum korting deal. Geen spijt van.

Gisteren 2 pakken van geschoten en durf wel te zeggen dat dit de beste Nederlandse pijlen zijn die ik ooit heb gezien. Samen met de Funke NL pijlen de fraaiste pijlen die je op dit moment kan kopen.

Toppers zijn dit, goede burst mooie rond boeketten. Gaan er zeker vaker komt, mits het dan nog mag.

In de mist (doodzonde)

Laatst bewerkt:
Meer dan prima pijlen dit, pure kwaliteit!!
Voor de 40 gram erg grote effecten, komt de Lightyear niet bij in de buurt :p
Goede hoogte en mooie grote ronde effecten die goed blijven hangen, toppers!

Meer dan prima pijlen dit, pure kwaliteit!!
Voor de 40 gram erg grote effecten, komt de Lightyear niet bij in de buurt :p
Goede hoogte en mooie grote ronde effecten die goed blijven hangen, toppers!

Je kan niet een vergelijking maken met light year aangezien de magnum shells 50% duurder zijn, bolpijlen zijn en 6 stuks zijn.

Light year pijlen zijn ook hele goede toppers in zijn eigen prijs klasse

Prachtige pijlen! Gekocht in de 2e gratis actie bij holten. Vind zelf 33,- wel aan de dure kant voor 6 pijlen.

Nog een filmpje op m'n telefoon gevonden.

Je kan niet een vergelijking maken met light year aangezien de magnum shells 50% duurder zijn, bolpijlen zijn en 6 stuks zijn.

Light year pijlen zijn ook hele goede toppers in zijn eigen prijs klasse

bedoel er vooral mee te zeggen dat er met 40 gram veel meer te doen is dan wat we vooral in Nederland zien qua pijlen. ;)

Ik vond het prachtige pijlen, 2 stuks afgeschoten en nog 4 op voorraad. Hoop dat we dit jaar nog pijlen mogen kopen, dan sla ik er nog een paar extra in.

Super pijlen! Dacht na de sky alert series de mooiste pijlen al wel te hebben gehad. Tot ik deze zag.. 3 pakken gehad, 1 pak bewaard. Hopelijk dit jaar ook weer gewoon te koop.20200107_121921.jpg20200107_121849.jpg20200107_121721.jpg

Back
Bovenaan