Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Thx voor de “vergelijking”. Het blijft lastig om verschillende omstandigheden te vergelijken.
Bij je eigen filmpjes sta je op 5mtr en zijn het idd toffe bakken. Bij de demo sta je op 100mtr.
Kan niet ontkennen los van de afstand dat de “agressie / felheid minder lijkt bij de demo.
Is de batch idd minder of moet die nog even 11 dagen drogen🤔.
Als er idd een aanpassing is gedaan en de box echt minder is dan zou dat echt enorm jammer zijn want het was een mooi ding.
Ben gisteren ook bij de Huisman demo aanwezig geweest, afgelopen 3 jaar de PI in de 12 uur show verwerkt. De nieuwe kooiloze batch kan je nog 5 jaar laten drogen dan nog blijft het een pruttelbak vergeleken met de 20/21 of 22 batch.

En het is idd niet alleen de burst waar deze compound op heefft ingeleverd. Het tempo en de salvo's waar die het met de vrij standaard effecten van moest hebben is allemaal net een tandje tammer gemaakt. Effecten zijn ook een serieuze slag kleiner

Ok, het viel op dat deze box anders presteerde dan we gewend zijn. Is nu de vraag, omdat de importeur voor dit product aangeeft dat de inhoud en effecten niet gewijzigd zijn, wat nu de meest voor de hand liggende oorzaak kan zijn voor het (zoveel) minder presteren van deze box op de demo gisteravond. Ik dacht zelf als eerste aan vocht. Bij meer producten vond ik namelijk dat bijvoorbeeld de stijglading echt wel ondermaats was bij enkele shots, maar ook bij sommige producten dat ik veel wisseling in effect grootte zag in het product zelf. Dus dan ligt vocht voor mij het meest voor de hand liggend.

Echter bij deze box leken ook een paar effecten anders dan in eerdere batches, zoals het missen van de spinners. Dus er is dan toch iets veranderd aan de inhoud/effecten.

Als ik zo alles lees dan gaan er een paar importeurs zichzelf in de voet schieten.
Dingen “beloven” die in de verste verte niet overeenkomen met filmpjes of flink gedowngraded zijn of zelfs zonder kooi terwijl er duidelijk vanuit de importeur wordt gezegd met kooi en daarbij behorende de prijs.
Voor een goed stabiel product wordt er gewoon een goede marktconform prijs voor betaald. Dus waarom niet zo houden?
Kwantiteit ipv kwaliteit wordt het steeds meer.

Zonde zonde zonde

Magnum p.i met kooi jaarwisseling 2021-2022 . Windkracht 2 !

Magnum p.i jaarwisseling 2022 - 2023
Windkracht 4 a 5

Magnun p.i versie 2024 kooiloos
Windkracht 3 a 4
Demo huisman 19 december
Het valt me sowieso op, dat de laatste/nieuwe versie veel slordigere salvo's heeft. Dat is een achteruitgang los van het hele kooi-verhaal.

Hebben jullie vorig jaar de afkeur bij magnum niet mee gekregen?
De importeur schiet in z'n eigen voet als de producten weer zo massaal afgekeurd zouden worden, dus lever je ergens iets in!
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen is het door alle wijzigingen die ze hebben doorgevoerd mijn inziens niet meer hetzelfde product, laten dan nog maar zwijgen over het prijsniveau van de nieuwe batch

Dat ben ik zeker met je eens. Alleen is het door alle wijzigingen die ze hebben doorgevoerd mijn inziens niet meer hetzelfde product, laten dan nog maar zwijgen over het prijsniveau van de nieuwe batch
Ben benieuwd ik heb hem op mijn bestel lijst staan; juist besteld omdat deze een kooi zou hebben. Maar goed we gaan het zien.

Heb hem gewoon aangehouden, leverancier belde mij direct of ik wat anders wou. Denk in de straat sta je er 10 meter vanaf.

Heb hem gewoon aangehouden, leverancier belde mij direct of ik wat anders wou. Denk in de straat sta je er 10 meter vanaf.
Dat is voor mij ook de reden om m lekker te houden.
Ben sowieso niet van het annuleren,al had ie wel een kooi gehad en top gepresteerd op de demo,heb je ook kans dat je een slechte batch treft en pech hebt.

Back
Bovenaan