Magnificent!

Twijfel toch wel een beetje of deze box stand houdt met windkracht 5. Misschien dat ik hem anders een jaartje moet bewaren :sad:

Kwam hem bij de buren nog tegen voor 110. Flink getwijfeld maar met windkracht 5 helaas gewoon zonde van het geld.

Mooie bak! Effecten waren erg breed met een goede burst. Helaas ging de laatste cake niet af, 15 minuten gewacht en het reserve lont aangestoken. Toch nog kunnen genieten van de crackling effecten. 31 december kunnen kopen voor maar 99 euro, hele goede deal.

Prachtige bak die mijn buurman had. Echter viel deze bak halverwege stil, toen aangestoken bij het reservelont. Toen ze dachten dat ie klaar was de compound schuin op het vuur gelegd, begon ie de rest leeg te schieten. We hadden mazzel dat ie net langs de dakrand schoot. Maw 2 keer stilgevallen, erg onbetrouwbaar dus.

Zoals @MITMIT zegt dit is echt een onderbelichte topper en een absolute aanrader! De burst is goed, er zitten dikke mines onder. Het goud blijft Riakeo achtig lang hangen en de crackling willows zijn top uitgevoerd. En die laatste cake heeft echt snoeiharde burst en crackling van het niveau Cairo Crackling. Ik heb na het posten van de video hierboven, meerdere producten van top merken geschoten en vond deze echt absoluut het meest indrukwekkend.

Zoals @MITMIT zegt dit is echt een onderbelichte topper en een absolute aanrader! De burst is goed, er zitten dikke mines onder. Het goud blijft Riakeo achtig lang hangen en de crackling willows zijn top uitgevoerd. En die laatste cake heeft echt snoeiharde burst en crackling van het niveau Cairo Crackling. Ik heb na het posten van de video hierboven, meerdere producten van top merken geschoten en vond deze echt absoluut het meest indrukwekkend.
Okee je filmpje en je argumenten hebben me overtuigd haha

Toppie, ik hoop voor je op een rustige jaarwisseling. Als dat niet zo is en je ben in de positie kan je hem beter op een ander moment afsteken. Ik zag een filmpje met veel wind en van die 2de cake blijft dan echt helemaal niks over.
Ja dan bewaar ik hem zeker, helaas zijn alle goudbakken niet echt bestand tegen wind en op een ander moment afsteken kan altijd 😉

Back
Bovenaan