Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dikke bak zo!Ik had deze als vervanger meegekregen en dit is best wel een dikke bak! Geschoten met windkracht 1 dus hij was helemaal in zijn element.
Ik twijfelde al 2 jaar, maar dit jaar moet die er gewoon komen en toen zag ik hem ook al voor 119 staan. Een onderbelichte topper als je het mij vraagt.Ik twijfel om deze aan te schaffen. Is deze 119,95 waard? Zie er met windstil echt super vet uit..
ja ik twijfelde vorig jaar ook al maar denk dat hij er toch moet komen dit jaar hahaIk twijfelde al 2 jaar, maar dit jaar moet die er gewoon komen en toen zag ik hem ook al voor 119 staan. Een onderbelichte topper als je het mij vraagt.
Okee je filmpje en je argumenten hebben me overtuigd hahaZoals @MITMIT zegt dit is echt een onderbelichte topper en een absolute aanrader! De burst is goed, er zitten dikke mines onder. Het goud blijft Riakeo achtig lang hangen en de crackling willows zijn top uitgevoerd. En die laatste cake heeft echt snoeiharde burst en crackling van het niveau Cairo Crackling. Ik heb na het posten van de video hierboven, meerdere producten van top merken geschoten en vond deze echt absoluut het meest indrukwekkend.
Ja mee eens haha. Heerlijk zulke argumenten en reviews toch. Daar heb je veel aan! Ipv dat iemand zegt "prima doosjeOkee je filmpje en je argumenten hebben me overtuigd haha
Toppie, ik hoop voor je op een rustige jaarwisseling. Als dat niet zo is en je ben in de positie kan je hem beter op een ander moment afsteken. Ik zag een filmpje met veel wind en van die 2de cake blijft dan echt helemaal niks over.Okee je filmpje en je argumenten hebben me overtuigd haha
Ja dan bewaar ik hem zeker, helaas zijn alle goudbakken niet echt bestand tegen wind en op een ander moment afsteken kan altijdToppie, ik hoop voor je op een rustige jaarwisseling. Als dat niet zo is en je ben in de positie kan je hem beter op een ander moment afsteken. Ik zag een filmpje met veel wind en van die 2de cake blijft dan echt helemaal niks over.
Dan word het sowiezo bewaren want afgelopen jaren hadden we erg veel windJa dan bewaar ik hem zeker, helaas zijn alle goudbakken niet echt bestand tegen wind en op een ander moment afsteken kan altijd![]()