Magnificent Fireworks maakt plaats voor Kaboom serie

Ruben

VWC lid
Door alle drukte rondom de nieuwe producten uit de Kaboom serie zijn we de Magnificent Fireworks serie helemaal uit het oog vergeten. Deze is uit het assortiment van Schuurmans Vuurwerk gegaan. Dit jaar zullen ze ongetwijveld nog verkocht worden, maar daarna waarschijnlijk niet meer.

Op zich wel jammer dat de magnificent lijn eruit gaat. Vond het een goede lijn. Maar gelukkig mag de kaboom collectie er ook zijn. Mis alleen wel het vuurpijlenpakket van magnificent.

ik vind dit wel een goeie zet .
ik vond het maar een duure colectie .
de kaboom serie is in mijn ogen hele goeie zet

Ik ben het hier totaal niet mee eens als ik heel eerlijk ben maar dan ook heel eerlijk. Vind ik de kaboom collectie een grote flop. Er zitten misschien 1 of 2 goeden tussen en daar betaal je voor. Neem nou een Wolf,B&W,royal ga zo maar door. Zelfs lesli heeft dit jaar budgetpotjes die zijn goed bezig maar vind de kaboom serie echt niks.

Hoop dat meesten dit met me eens zijn, als je alle filmpjes van kaboom en de prijzen hebt vergeleken dan. Neem aan dat je dan tot dezelfde conclusie komt.

Daarintegen vind ik de normale diamond lijn beter worden met leuke nieuwe producten voor goede prijzen. Ik snap niet waarom ze dat ook niet bij kaboom doen. Ik had het wel geweten.

hmmmm vorige jaar werden er bij mijn dealers nog producten van verkocht. Als ze deze dit jaar nog over hebben, Ga ik daar wel eens naar kijken, want dan krijg je alles tegen afbraakprijzen! :D

Ik moet zeggen dat wat ik vandaag in een winkel gezien heb ben ik toch wel erg gecharmeerd van de Kaboom collectie. Het onderscheidt zich qua effecten zeker van de rest naar mijn mening. Volle boeketten met crackling en veel felle basiskleuren, wat het heel aantrekkelijk maakt.

Pijlenpakket

Pijlenpakket

Op zich wel jammer dat de magnificent lijn eruit gaat. Vond het een goede lijn. Maar gelukkig mag de kaboom collectie er ook zijn. Mis alleen wel het vuurpijlenpakket van magnificent.

Inderdaad. Deze pijlen had ik ook toen dit er nog was.
Vond het een mooi pijlenpaket met leuke boetetjes, zelfs die
kleinste pijlen kwam voor zo'n pijl nog aardig wat uit...

Misschien komt er nog wat voor in de plaats....

Back
Bovenaan