Magic Moments

Klinkt mischien gek maar deze was me nog niet eens opgevallen. 40 schoten, 500 gram kruit en een zacht prijsje van slechts 19,95. Dit is een bewijs dat een leuk stukje vuurwerk niet duur hoeft te zijn. Mooie effecten met prachtige eind salvo's

2 van deze aan de buitenzijde en een cake met mooie grote willows met gekleurde tips tussen deze 2 in. zal dat een mooie combinatie zijn? Iemand een idee?

Dit is een mooie cake en zeker voor dit prijsje! Moet alleen wel zeggen dat deze cake het moet hebben van zijn laatste salvo's.

voor deze prijs is het een topper en de laatse salvo's zijn absoluut de aantrekkingskracht\\

afgelopen jaar de mazzel dat ik er 2 tegelijk kon stoken en dan is het helemaal een leuke cake
voor 4 tientjes

Voor de prijs echt een geweldige cake! Bij de laatste salvo's klapten een paar boeketten zowat op oog hoogte, ik hoop dat dit door het vochtige weer van gisteren was.

Wij hadden een stuk of 25 cakes tussen de 10 en 70 euro, maar deze cake presteerder toch qua prijs-kwaliteit het allerbeste.

Wat ik niet had verwacht was dat de eerste boeketten al 'redelijk' waren ik had deze kleiner verwacht. Daarna de blinkers waren heel mooi, maar uiteindelijk een vier dubbele finale van goud. Werkelijke prachtig voor die 19,95 euro en daarbij duurt de cake ook nog eens lang!

Volgend jaar meerdere van deze!

Deze cake vond ik toch een dikke tegenvaller. Te lang kleine boeketten. Finale gedeelte vond ik wel mooi.

Deze cake vond ik toch een dikke tegenvaller. Te lang kleine boeketten. Finale gedeelte vond ik wel mooi.

Het blijkt dat smaken toch weer verschillen want ik vond deze cake zeer goed overkomen, zowel qua kleuren als het tempo en de boeketten.

Per 3 geschoten gisteren. Had ze niet besteld, maar omdat de winkel de cakes die ik had besteld niet kon leveren deze in de plaats gekregen. Vielen mij zeker niet tegen. Prima prijs/kwaliteit-verhouding wat mij betreft.

met recht een hele mooie budgetcake, veel schoten, mooie grote effecten en boeketten en duurt vrij lang, de burstknallen zijn ook goed te doen, was een mooie pot ;)

Vorig jaar stak ik deze af met weinig verwachting en ik werd écht verrast door de mooie kleuren, goede bursts, aantal shots en de finale! Er zijn echt een hoop mindere potten die je kan kopen voor 20 euro. Sterker nog ik heb potten van 30 tot 40 euro gezien die ik minder vond dan deze of gelijk aan.

Deze is nergens meer te verkrijgen toch? Is er ook geen omlabeling of iets dergelijks?? Zou deze namelijk graag een keer terug zien.

Deze is nergens meer te verkrijgen toch? Is er ook geen omlabeling of iets dergelijks?? Zou deze namelijk graag een keer terug zien.

Ik denk dat je mazzel moet hebben als een winkelier hem nog ergens heeft staan en ik vind het ook jammer dat ze deze niet meer produceren want het was met recht een topper.

België is me dan weer net wat te ver. :D
Zal in de regio is even wat winkeliers contacten of ze er misschien nog een paar voor me hebben staan :)

Back
Bovenaan