Magic in the Air [Compound]

Deze was mij nooit eerder opgevallen, mede doordat ik doorgaans weinig CR producten koop, maar dit ziet er wel heel goed uit!

Heb deze box al 2 keer in de straat gehad. Echt een topper. Zit nu ook weer te overwegen om hem er bij te pakken dit jaar. Bedankt:D

Qua tempo en boeketgrootte/burst een topproduct. Qua effecten niet bijster bijzonder maar totale plaatje is dikke prima.

Zie deze voor 129 vind dit toch behoorlijk, of is deze dit waard?
Zeker met 15-20% extra vw uitkiezen erbij, zoals bij Zwolle, zou ik nu wrs nog m'n portemonnee trekken. Maar hij moet hier €180 opleveren (laat staan extra vw) dus kan de beurs zonder moeite in de jas laten.

Ik heb deze op de valreep ook nog maar besteld. Afgaande op bovenstaande demo filmpjes zeker niet ontevreden mee. Heel benieuwd hoe deze hier in de straat gaat rammen de 31e!

Dit is er ook zo een die me op filmpjes echt niet kan overtuigen. Mss moet ik maar eens wat minder eigenwijs zijn en gewoon bestellen

Na het zien van de video ben ik eens in mijn bestanden gaan kijken, had deze vorig jaar in de straat en presteerde lang niet zo als op de film van dit weekend

Verbeterd? Vernieuwd? Ik weet het niet.
Maar op de nieuwste film oogt die wel echt 2x groter dan ik het heb meegemaakt.

Ik vergeleek deze met de skyward vorig jaar en vond ze redelijk gelijk presteren. Burst goed te noemen maar effect grote zoals op de demo lang niet.

Vind deze ook wel mooi had hem er graag bij gehad. Het is alleen jammer dat China Red niet meer dealers in het Noorden hebben zitten dan 1. Anders had ik vast wel een paar producten van CR in mijn collectie gehad.

Vuurwerk Appingedam/Delfzijl verkopen het ook tegenwoordig, maar dat is voor jou nóg verder noordelijk :D (en die zijn extreem prijzig...)

Ja is altijd maar de vraag of de demo versie ook de consumentenversie is. Vind de straatfilmpjes die ik kan vinden ook niet overtuigend. Maar afgaande op de demo zou ik hem zo bestellen

Een buurman had bij de lokale china red dealer wat dingen gekocht waaronder de magic in the air dus ben benieuwd

Ja is altijd maar de vraag of de demo versie ook de consumentenversie is. Vind de straatfilmpjes die ik kan vinden ook niet overtuigend. Maar afgaande op de demo zou ik hem zo bestellen

Tjah, dat is altijd lastig idd. Ze gaven op de demo aan dat alle producten rechtstreeks uit de bunker kwamen. Geen demo versies oid, what you see is what you get..
Hopelijk klopt dat :yes:

Naar aanleiding van de goede verhalen deze vorig jaar gehad.
Toen voor €99 kunnen kopen. Ik vond deze compound tegenvallen. Wellicht door de wind?
De buurman had een beter presterende cake zoals je in het filmpje kan zien.

Qua tempo en boeketgrootte/burst een topproduct. Qua effecten niet bijster bijzonder maar totale plaatje is dikke prima.

Zeker met 15-20% extra vw uitkiezen erbij, zoals bij Zwolle, zou ik nu wrs nog m'n portemonnee trekken. Maar hij moet hier €180 opleveren (laat staan extra vw) dus kan de beurs zonder moeite in de jas laten.

En €129,- zonder extra wat dan ook?

Back
Bovenaan