Knettermans
VWC lid
Deze was mij nooit eerder opgevallen, mede doordat ik doorgaans weinig CR producten koop, maar dit ziet er wel heel goed uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker met 15-20% extra vw uitkiezen erbij, zoals bij Zwolle, zou ik nu wrs nog m'n portemonnee trekken. Maar hij moet hier €180 opleveren (laat staan extra vw) dus kan de beurs zonder moeite in de jas laten.Zie deze voor 129 vind dit toch behoorlijk, of is deze dit waard?
Deze was mij nooit eerder opgevallen, mede doordat ik doorgaans weinig CR producten koop, maar dit ziet er wel heel goed uit!
Zie deze voor 129 vind dit toch behoorlijk, of is deze dit waard?
Heb net even snel gekeken en ze zijn inderdaad aardig aan de prijs net zo als west trouwensVuurwerk Appingedam/Delfzijl verkopen het ook tegenwoordig, maar dat is voor jou nóg verder noordelijk(en die zijn extreem prijzig...)
Ja is altijd maar de vraag of de demo versie ook de consumentenversie is. Vind de straatfilmpjes die ik kan vinden ook niet overtuigend. Maar afgaande op de demo zou ik hem zo bestellen
Apart, de video is anders? Is dit de Magic in the Air?
Qua tempo en boeketgrootte/burst een topproduct. Qua effecten niet bijster bijzonder maar totale plaatje is dikke prima.
Zeker met 15-20% extra vw uitkiezen erbij, zoals bij Zwolle, zou ik nu wrs nog m'n portemonnee trekken. Maar hij moet hier €180 opleveren (laat staan extra vw) dus kan de beurs zonder moeite in de jas laten.