Magic in the Air [Compound]

Schitterende bak. Deze had eigenlijk afgelopen oud en nieuw hier in de straat moeten staan. Dit jaar maar in de herkansing.

Blijft toch een heerlijke rambak! Een soort flowerbed met zoveel bonte kleuren en effecten. Vorig jaar stond deze en de Bulldozer in de bestelling, maar ga de laatste laten vallen denk ik ivm andere keuzes. Vind het een ideale compound om mee te starten, lekker ongecompliceerd rammen met al die kleuren!

Op onderstaande film komt hij echt fantastisch over! Stond ooit als los product in dit topic, maar verwijderd zo te zien. Staat dus nog wel in de compilatie. Film van Don (pin of 40min 25):

]

Stonden er 2 in bestelling van de actie van China red. Helaas bestelling door de winkelier geannuleerd. Hopelijk krijg ik deze ooit nog eens in handen!!!

Gezien de Code red behoorlijk achteruit was gegaan blijkbaar zou ik persoonlijk voor deze gaan. (heb ze beide nooit gehad of gezien, maar kijk even in het code red topic).

Gezien de Code red behoorlijk achteruit was gegaan blijkbaar zou ik persoonlijk voor deze gaan. (heb ze beide nooit gehad of gezien, maar kijk even in het code red topic).
Precies om dit, voor de magic gekozen dit jaar. Code red is voor mij niet meer wat het is geweest helaas. Magic in the air blijft een heerlijke box

Inderdaad helaas waar, nu code red gemaakt wordt onder zicht van lesli is het drastisch verminderd jammer genoeg. Voor de prijs en variatie ook gekozen voor de MiTa ��

Ik vind dit echt een prachtige box. De kleuren zijn prachtig en divers, het zelfde kun je zeggen van de effecten. De burst is typisch China red: hard. Sommigen zullen het misschien een beetje een rommelig geheel vinden, maar ik hou wel van wat afwisseling. De finalecake is genieten! Zie hem hieronder, gevolgd door de Twilight en Bulldozer:

Ik vond de magic in the air een prima box voor de 65 euro waarvoor ik hem kocht. Vooral de burst was lekker hard.
Het goud had echter heel erg te lijden onder de harde wind.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan