Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dan moet ik toch maar weer naar rijswijk komen. erg vervelend.... hahah hoop dat je weer mooi assortiment aan meet. Hoop ook op wat meer van pangu dat is me 2 jaar terug erg goed bevallen maar ontzettend slecht te verkrijgen.
Bij de demo was het een mooie cake maar ik vond hem niet echt bijzonder.
Persoonlijk vind ik dat deze cake pas echt tot zijn recht komt in de straat, want daar kwam hij veel beter tot zijn recht.
Deze heeft wel heel erg last van de wind. Die dubbele effecten kwamen vorig jaar perfect over. Nu verwaaien de dubbele schoten waardoor ze naast elkaar komen ipv in elkaar.
egt een hele mooie cake dit. gisteren voor het eerst gezien bij de demo van orthen.
daar was hij de beste losse cake van de avond.
mooie felle kleuren goud wat lang blijft hangen en een harde burst.
Afgelopen zondag hebben we een aantal geschoten op de jubileum show van de rijswijkse vuurwerkhal en moet zeggen dat hij er echt tussen uit sprong volle mooie boekette, is echt een top cake!!
Deze bak ook gezien in elst. Dit is 1 van de mooiste cakes van de hele nederlandse markt. Boeketten zo inmens groot bizar. Beetje prijzig is die wel, maar ooh zo lekker!!