Maarssen 19-12-08 (demo)

Ik zal hier bij zijn, 10 minuutjes met de auto :) (ondanks dat ik waarschijnlijk al naar de show in eemnes ga :))

paul

Vrijdag 19 decmber zullen wij een vuurwerkshow organiseren i.s.m. Marijn. Deze show zal om 20:00uur beginnen en ongeveer 1 uur duren. Plaats: Herenweg 35, Maarssen, links van ons parkeerterrein. Na afloop is de verkoopruimte open!!
Er zullen de mooiste potten afgeschoten worden van Marijn, Pro-Line en Crown zodat iedereen een indruk kan krijgen welke uitwerkingen de diverse cakes hebben. Tevens zal Marijn een geweldig mooie finaleshow presenteren.

Schietlijst:
Aantal Folder Naam Prijs p.s

4x Nr.1 91 Kleuren Toppers € 7,50

Pro Line
1x Nr.2 104 Coloured Peonies NIEUW € 5,95
1x Nr.3 110 The lemon pink one NIEUW € 8,50
1x Nr.4 115 Summu Cum Laude NIEUW € 14,95
1x Nr.5 114 Towering inferno NIEUW € 17,50
1x Nr.6 113 Yellow Cabs € 21,50
1x Nr.7 117 Salvo Cabs € 39,95
1x Nr.8 119 Double multi signal flares € 59,95
1x Nr.9 120 Best of seven rows € 65,00
Crown

1x Nr.10 54 Golden dream cakes € 9,95
1x Nr.11 55 Magician cakes € 12,95
1x Nr.12 59 Circle delight NIEUW € 19,95
1x Nr.13 62 Storm in a box € 39,95
1x Nr.14 69 Kamuro Sky NIEUW € 42,50
1x Nr.15 68 Megatronix € 49,95
1x Nr.16 71 Quantum NIEUW € 59,95
1x Nr.17 58 Supernatural € 63,95

Marijn vuurwerk
1x Nr.18 98 Dreumes € 4,99
1x Nr.19 92 Potje € 9,95
1x Nr.20 93 Middeltje € 17,50
1x Nr.21 96 Vlugge Japie € 22,50
1x Nr.22 95 Groentje € 19,95
1x Nr.23 94 Boefje € 18,95
1x Nr.24 81 Scheeuwerige Scheeuwlelijk € 15,50
1x Nr.25 82 Kwaaie Knallers NIEUW € 19,95
1x Nr.26 84 Valse Lijpo NIEUW € 49,00
1x Nr.27 85 Rottige Rotzak NIEUW € 65,00
1x Nr.28 86 Super Secreet NIEUW € 95,00
1x Nr.29 97 Oranje Boven NIEUW € 69,00
1x Nr.30 83 Venijnige Plaaggeest NIEUW € 29,95

De artikelen voor de finale houden we als verrassing.

vuurwerk.jpg

Kom jij ook langs Fred?

:rolleyes:

Wel erg jammer dat ze alweer niet de stoere knallers gaan afschieten.
Daar is volgens mij iedereen erg benieuwd over.

-Roy-

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik deze (bij goede weeromstandigheden) vanavond mee ga pakken. Ik ben erg benieuwd naar de Double Multi Signal Flares van Pro-Line en de rest van de lijst ziet er ook goed uit. :D

Ik probeer Fred en Erik mee te trekken haha.
Gaan er nog meer mensen vanavond?

:bye:

@znpyro (Lucas) komt ook, Fred is nog onzeker, zit met veel werk dat echt af moet en Erik moet nog reageren, is druk op het werk. :wink:

:bye:

Was zeker een leuke show, Crown viel mij niet tegen zeg, die nieuwe producten kwamen véél beter over dan op de demo's in Gorinchem.
De finale was heel vet, kicke hoor, lekker langdurig en volle bak. :D

Gezellig om weer eens wat nieuwe freaks te ontmoeten ook, altijd leuk!

Lekkere oliebollen daar trouwens. :droolthum

Jammer dat ik het heb moeten missen.
Het werk liet mij helaas niet toe om op tijd te kunnen zijn.
Was er een grote opkomst?
Nog info over de nieuwe Proline cakes die we nog niet eerder live hebben gezien?

Was een redelijke opkomst ja, ook een aantal freaks, bleek een meeting te zijn georganiseerd op AVP, dus was toch even gezellig, zelfs jawe bleek er te zijn. :D

Ik kwam voor de Double Multi Signal Flares, verwachtte best wat, maar helaas, vond hem erg tegenvallen, kleine boeketjes, nee, niet mijn ding. :sad:

Was gezellig ja leuk om jullie weer te spreken,heb nog een natte keek hier:D
Maar over de 3 collecties waarvan de producten werd geschoten crown,proline was toch de marijn collecte die eruit sprong.

Laatst bewerkt:
Was zeker gezellig daarzo.. Koelorret Pionies (coloured peonies :P Lekkere uitspraak had die vent ) was zeker top, zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Super secreet was ook erg gaaf alleen wel veels te duur. En de piedewiet was ook leuk, alleen verkopen ze die niet haha.

De finale van de vuurwerkshow van Vechtweelde in Maarsen op vrijdag 19/12/2008.
Met dank aan de maker van de film: Gallardo2008

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was zeker gezellig daarzo.. Koelorret Pionies (coloured peonies :P Lekkere uitspraak had die vent ) was zeker top, zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Super secreet was ook erg gaaf alleen wel veels te duur. En de piedewiet was ook leuk, alleen verkopen ze die niet haha.

De Piedewiet verkopen ze wel bij Vechtweelde......... er zijn meer artikelen dan er in de folder of op internet staan, zo heb ik vandaag nog wat extra artikelen gekocht, gewoon even vragen bij de verkopers.

De Piedewiet verkopen ze wel bij Vechtweelde......... er zijn meer artikelen dan er in de folder of op internet staan, zo heb ik vandaag nog wat extra artikelen gekocht, gewoon even vragen bij de verkopers.

Oooh dat is wel nice dan.. Ga ik op de verkoopdag nog ff wat vragen:D

Uiteraard was ik ook weer van de partij. In een opwelling overigens, want ik wilde eerst naar Nieuwerkerk, maar dat kwam me op het laatste moment niet goed uit.
Grappig dat ik jullie niet heb gezien, maar heb ook eerlijk gezegd niet rondgekeken.

Inmiddels heb ik zeer veel demo's en produkten gezien. Dit was een goede demo, maar de kwaliteit van de produkten viel mij niet mee.

Heel in het kort: Pro Line is kwalitatief gewoon achterhaald en voorbij gestreefd door vele andere merken. Nog steeds redelijke bursts, maar over het algemeen magere boeketten. Op mijn scorelijstje maar één "acht": de Salvo Cabs.

De nieuwe produkten van Crown zijn kwalitatief beduidend beter dan de Pro Line collectie, maar ook meteen een heel stuk prijziger, en dat vind ik ze gewoon niet waard. Ook hier maar één "achtje": de Kamuro Sky.

En tot slot: de selectie van Marijn die hier geschoten werd vond ik óók niet bijzonder. Excuses voor de fans van Marijn, maar het is gewoon niet anders. Op deze demo werden de produkten solo geschorten, en dát scheelt een hoop hoor!
Positieve uitzonderingen van vanavond: Piedewiet, Dreumes, en de winnaar van de hele demo: Potje.

Marijn heeft absoluut een aantal hele originele en goede produkten, maar in mijn beleving toch ook een hele hoop middelmatige cakes, die kwalitatief misschien wel goed zijn, maar die ik niet koop omdat ik ze in andere lijnen voor een betere prijs terugvind.

Als geld een mindere rol speelt moet ik toegeven dat er met Marijn produkten wel een fantastische show te brouwen valt, getuige ook de finale van deze demo. Want die was absoluut de moeite waard.

Back
Bovenaan