Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnummer:MP1683 Artikelnaam:Lynx Bruto Gewicht:onbekend gr. Netto Kruitgewicht:500 gr. Aantal Schoten:35 Schots Effectomschrijving:Green/ yellow and red palm, with FINAL Richtprijs:€ 59,50 euro Verpakkingseenheid:4/1
Nou daar zal ik je dan even mee helpen, ook al denk ik dat je vrij snel bent uitgezocht...de enige dealer is de vestiging in Lelystad van meester vuurwerk zelf, dus ik hoop dat je daar een beetje in de buurt woont .
Twee jaar geleden toen het zo mistig was heb ik deze cake ook gehad, en toen vond ik hem een beetje tegenvallen maar achteraf gezien denk ik dat het vooral kwam omdat het de effecten niet zo goed te zien waren door de mist. Dit jaar gaat ie in de herkansing en heb ik hem weer besteld.
Als vergelijkingsmateriaal heb ik dit jaar de Quantum (Crown). Het zijn wel iets andere cakes kwa effect en schieten, maar de prijs is wel hetzelfde en ik ga er eens goed op letten of ik de één nou duidelijk het geld meer waar vind dan de ander.